Trevlig hoj, skön sittställning, mycket muskler och förvånansvärt smidig! Grattis till köpet!Stuff skrev:Fy satan vad den går! Sitter fortfarande och skakar efter premiärturen. Nu får den vila i garaget tills våren kommer. Längtar inte alls dit...
sgtpepper skrev:Trevlig hoj, skön sittställning, mycket muskler och förvånansvärt smidig! Grattis till köpet!
Jo, nog mosas man bakåt alltid. Fast jag ser det som en typ av livsförsäkringSwedie skrev:På den där kan jag tro dig att den går som attan. På framållutahojar som R1an så mosas man inte bakåt lika hårt. Man sitter liksom där man sitter. Störst chans blir att det blir bakhjulsåk istället!
Hehe...ja, det kan faktiskt mycket väl ha varit jag.Clic! skrev:Tror du körde förbi mig i Söderledstunneln (vid 13.30?) o erkänner att jag öppnade fönstret för o höra Akra ljudet!
Stuff skrev:Fy satan vad den går! Sitter fortfarande och skakar efter premiärturen. Nu får den vila i garaget tills våren kommer. Längtar inte alls dit...
Jag är supernöjd med akra. Har haft det på tidigare hojar och kommer aldrig att byta.HILL skrev:Jag köpte min i aug, jävligt nöjd...
Just nu hållet jag på att jaga ett helsystem, vad tycker du om akra? Något att satsa på eller?
Tack!PeP skrev:Välkommen i klubben
Ni köper fel sorts hojar för denna årstid helt enkelt .Zeshar skrev:Vet själv hur det känns att vänta tills våren.... Köpte hoj i helgen.
sgtpepper skrev:Ni köper fel sorts hojar för denna årstid helt enkelt .
Den här köpte jag för en månad sedan och jag behöver inte längta till våren
Zeshar skrev:Vet själv hur det känns att vänta tills våren.... Köpte hoj i helgen.
Eken skrev:Vadå vänta? Det är ju väder att åka, hämtade min "nya" hoj för nån vecka sen och åker för fullt. För mig får vintern gärna dröja en stund till..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|