Du är inte ensam längreWingo skrev:Vore intressant att se hur många som har X11r här. Jag föreslog att vi skulle starta en X11:a tråd förra hösten fast då va jag ganska ensam om att ha en
Du är inte ensam längreWingo skrev:Vore intressant att se hur många som har X11r här. Jag föreslog att vi skulle starta en X11:a tråd förra hösten fast då va jag ganska ensam om att ha en
sgtpepper skrev:Ni köper fel sorts hojar för denna årstid helt enkelt .
Den här köpte jag för en månad sedan och jag behöver inte längta till våren
Wingo skrev:Grattis till en superb hoj!
Kanske är jag lite partisk då jag har en själv sedan förra sommaren. Är mycket nöjd med min. Ett nytt rör gör mycket. Har själv ett Yoshimura tri-oval 4-1 helsystem vilket väl säkert har kapat vikten med 10 kg och gjort en hel del för effekten. Den är bänkad till straxt över 140 hk och lite mer än 110 Nm i vrid.
Har satt på en liten vindavvisare som jag tycker gör stor nytta. Tourade Skottland i 10 dagar på den i somras. Mycket komfortablare än min förra Suzuki TL1000 som jag tourade Norge med två år i rad (inget ont om TL:en som gav mig tre fina år).
Vore intressant att se hur många som har X11r här. Jag föreslog att vi skulle starta en X11:a tråd förra hösten fast då va jag ganska ensam om att ha en
Jag vet, den är hemsk.HILL skrev:http://www.blocket.se/view/6545092.htm?caller=bkl_s&l=0&c=1&city=0
Är det här någon av er?? (hoppas inte det)
Stuff skrev:Jag vet, den är hemsk.
Så, nu har jag lagt upp vår alldeles egna tråd: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=101219HILL skrev:Klart som fan vi ska ha en X11 tråd...
Hur många på sporthoj kör X11?
Kanske är jag lite partisk då jag har en själv sedan förra sommaren. Är mycket nöjd med min. Ett nytt rör gör mycket. Har själv ett Yoshimura tri-oval 4-1 helsystem vilket väl säkert har kapat vikten med 10 kg och gjort en hel del för effekten. Den är bänkad till straxt över 140 hk och lite mer än 110 Nm i vrid.
Har satt på en liten vindavvisare som jag tycker gör stor nytta. Tourade Skottland i 10 dagar på den i somras. Mycket komfortablare än min förra Suzuki TL1000 som jag tourade Norge med två år i rad (inget ont om TL:en som gav mig tre fina år).
Vore intressant att se hur många som har X11r här. Jag föreslog att vi skulle starta en X11:a tråd förra hösten fast då va jag ganska ensam om att ha en
Vad pröjsade du för ett depåstöd?Wingo skrev:Håller med om att det vore skönt att ha det på när man ska smörja kedjan och göra annan service. Har dock införskaffat ett depåstöd för dessa situationer.
Köpte det begagnat för en femhundring av en kille här på forumet. En god investering som underlättar servicen. Tror det går på en dryg tusing i affären (märket heter Silver).Stuff skrev:Vad pröjsade du för ett depåstöd?
Bilderna är ifrån min hojsemester i Skottland nu i somras. Den andra bilden visar en bit av vägen längs västkusten mellan Applecross och Loch Carron (straxt norr om Isle of Skye). Många av vägarna var tämligen smala. Jag var glad att ratta min X11:a där istället för en av dom otaliga tyska/italienska/holländska husbilar som man mötte. Efter två semestrar i Norge är man dock tämligen van vid smala vägarstorcken89 skrev:Vad är det för väg du åker på på den andra bilden, ser lite knivigt ut om man skulle få möte med en lastbil
HILL skrev:http://www.blocket.se/view/6545092.htm?caller=bkl_s&l=0&c=1&city=0
Är det här någon av er?? (hoppas inte det)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|