Äntligen en tröja

MR Z

Med TL´n är man herre över åskan!
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Suzuki TL1000R-99, Yamaha XT660R-08, Ducati 1198S-09, Yamaha XTX Sidewinder 141"LE
Äntligen fick jag idag hämta min Sporthoj.com-tröja på posten. Den var ju supertuff och jag är jättenöjd! Ser fram mot bättre väder så jag kan ut och känna mig lika cool som alla andra man träffar med tröja!
Jag vill verkligen passa på och tacka alla som är inblandade i allt som har med tröjorna att göra. Vilket jobb ni måste ha lagt ned med allt från beställningar till att skicka ut tröjorna till alla! I mina ögon är ni hjältar som förtjänar all credit! Tack från MR Z!

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
MR Z skrev:
Äntligen fick jag idag hämta min Sporthoj.com-tröja på posten. Den var ju supertuff och jag är jättenöjd! Ser fram mot bättre väder så jag kan ut och känna mig lika cool som alla andra man träffar med tröja!
Jag vill verkligen passa på och tacka alla som är inblandade i allt som har med tröjorna att göra. Vilket jobb ni måste ha lagt ned med allt från beställningar till att skicka ut tröjorna till alla! I mina ögon är ni hjältar som förtjänar all credit! Tack från MR Z!

Jag å Swedie tackar å bugar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
GiXxEr_Ricke skrev:
När kan man bestölla ny tröja??
Får du inte mina emails eller? Jag har skickat 2 still nu till din registrerade email här på forumet.

Det blir troligen ny omgång om 2 veckor och det blir tryckning efter tryckeriet haft semester, vilket blir början av Augusti.

GiXxEr_Ricke

Ha roligt e nycklen till ett långt liv..
Gick med
12 Jan 2005
Hoj
Suzuki Gsx 750R
Swedie skrev:
Får du inte mina emails eller? Jag har skickat 2 still nu till din registrerade email här på forumet.

Det blir troligen ny omgång om 2 veckor och det blir tryckning efter tryckeriet haft semester, vilket blir början av Augusti.

Okidoki... nej har inte fått något mail... precis blåst ur datorn... jävla massa virus...
men nu vet jag... Tack

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Swedie skrev:

Aah, gött. Då blir det dags för min andra Sporthoj-tröja.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln