Äntligen fått ut Triplen

tele

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Honda SuperMagna -87
ja, då var det dags då...

OBS: Blev lite stora bilder men får fixa det senare, trött nu

Hämtade ut Triplen i torsdags sen har den stått på mässa tills idag, lagomt till mässan slutade så kom dock skitväder med lite regn å så men jag har iaf hunnit med 7 mil nu senare under kvällen å lite natt när vädret klarnade upp... :D

Original.JPG

Original.JPG

gissa om man är sugen på åka nu... :huvet

tittar förbi banan imorrn på vägen från Sundsvall till Umeå, kommer nog förbi runt 10-11-tiden och kollar hur det går.

Knutten

Medlem
Gick med
14 Jun 2004
Hoj
Hayabusa
Grattis Grym hoj!

Ska bli kul att se den live.

Grattis Grym hoj!

Ska bli kul att se den.

Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Grattis, den är läcker men den har svarta "heat shields" och svarta "heal guards" men ALU ! kylarvingar, inte bra. Byt genast till svartanodiserade eller carbon (det som dom andra är i) alt måla.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Ja jag har ju sett den live idag så jag kan inte mer än säga...SNYGG :tummenupp

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Riktigt grym hoj det där.. va ute å busade lite med en x-tra utrustad -07 i helgen.. helsystem från Arrow med lilla dämparen som slutar vid högerfoten.. gött ljud.. grym motor i den.. vill på bakhjulet hela tiden.. spöade röv ur den hela lördagen. När jag kom hem kollade jag mätaren.. 40 mil.. haha bra inkörning :tummenupp.. klev upp på lördagen och körde hela dagen.. kan berätta att jag varvade mer än 6000 som va max. Ja ja kul att man har tillgång till mkt hojjar.. undra vad det blir nästa helg :tungan

tele

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Honda SuperMagna -87
Grattis, den är läcker men den har svarta "heat shields" och svarta "heal guards" men ALU ! kylarvingar, inte bra. Byt genast till svartanodiserade eller carbon (det som dom andra är i) alt måla.

hehe...lovar att bättra mig...tänkte inte på det när jag bestämde mig för tillbehören men original silver Heal guards ska tillbaka för att matcha "kylarvingen".

Heat Shields ÄR carbon likaså innerskärm bak

Snygg cykel! :tummenupp
Men pappas låter coolare. :yoparty

ähh... :huvet

...men inte ens två av mina motorer räcker till hans juh... :mad:

Riktigt grym hoj det där.. va ute å busade lite med en x-tra utrustad -07 i helgen.. helsystem från Arrow med lilla dämparen som slutar vid högerfoten.. gött ljud.. grym motor i den.. vill på bakhjulet hela tiden.. spöade röv ur den hela lördagen. När jag kom hem kollade jag mätaren.. 40 mil.. haha bra inkörning :tummenupp.. klev upp på lördagen och körde hela dagen.. kan berätta att jag varvade mer än 6000 som va max. Ja ja kul att man har tillgång till mkt hojjar.. undra vad det blir nästa helg :tungan

ja ljudet är nog underbart men jag gillar stuket med original, får duga med original trimpipor tills vidare.
i övrigt så har den väl det mesta bland tillbehören... :yoparty

kört 55,7 mil nu, dock tre dagar men skulle tro att du har varmare väder... :huvet

...och stort tack till övriga oxå som skrivit.

dags att sova nu...drar till haparanda kl 14 imorrn så innan dess måste jag hitta 25 mil ytterligare på hojen så den är klar för 80-milaservice på fredag...

hinner nog inte så jag hoppas jag är tillbaka från haparanda i tid på torsdag så man hinner några mil då och titta in på klubben.

Last edited:

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Hoppas dom fått bort barnsjukdomarna på den däringa prylen nu.. polaren i Nordmaling köpte en -06.. den gick 20 mil sen gick den på två burkar.. han lämnade in den.. men va nått generalknas så han fick en ny.. dom fick inte fart på skiten :rolleyes:

tele

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Honda SuperMagna -87
Hoppas dom fått bort barnsjukdomarna på den däringa prylen nu.. polaren i Nordmaling köpte en -06.. den gick 20 mil sen gick den på två burkar.. han lämnade in den.. men va nått generalknas så han fick en ny.. dom fick inte fart på skiten :rolleyes:

oki, kan vara bra att veta vad folk haft för problem med dom så man vet vad man ska va uppmärksam på.

dock inte hört ngt om detta innan, men rätt många som upplever frambromsen som dålig...brukar ibland hjälpa med att lufta men inte alltid.

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Frambromsen dålig.. hmm jaja.. nja tyckte den va grym.. snorlätt å göra stoppisar med:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept