Äntligen första hojen!

javonanka

Hojlös, men det ordnar sig
Gick med
9 Sep 2005
Hoj
*letar ny motard*
Hämtade hojen i fredags, en KTM 660 -04. Har hängt här sedan jag tog kortet i somras. Jäklar vilken rolig leksak, är som ett barn på julafton varje gg man drar ut den. Nu ska jag lära mig slanga! :tummenupp

Bor i rosersberg, så är det någon där som är ute o lallar får ni gärna höra av er.

/Johan

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
javonanka skrev:
2107388 Hämtade hojen i fredags, en KTM 660 -04. Har hängt här sedan jag tog kortet i somras. Jäklar vilken rolig leksak, är som ett barn på julafton varje gg man drar ut den. Nu ska jag lära mig slanga! :tummenupp

Bor i rosersberg, så är det någon där som är ute o lallar får ni gärna höra av er.

/Johan

Slanga lugnt! :tummenupp

javonanka

Gick med
9 Sep 2005
Hoj
*letar ny motard*
Tyvärr är bakhjulet slut så jag måste hålla mig lite, metalltrådarna framme på ett ställe. Lite kan man la prova ändå, tänkte köpa michelin pilot power, läst här och folk verkar köra med det.

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Borttappad
javonanka skrev:
2107705 Tyvärr är bakhjulet slut så jag måste hålla mig lite, metalltrådarna framme på ett ställe. Lite kan man la prova ändå, tänkte köpa michelin pilot power, läst här och folk verkar köra med det.

På en motard?? :va

Men lycka till med hojjen, jag är också sugen på en motard... Men en till hojj blir jobbigt! Det är redan jobbigt med 1 hojj i lägenheten!

Have fun! :tummenupp

javonanka

Gick med
9 Sep 2005
Hoj
*letar ny motard*
Lucius skrev:
2107716 På en motard?? :va

Men lycka till med hojjen, jag är också sugen på en motard... Men en till hojj blir jobbigt! Det är redan jobbigt med 1 hojj i lägenheten!

Have fun! :tummenupp

Hmm, fick den uppfattningen, men har ni ngt annat förslag jag kan spana på? Michelin har även ngt supermotard däck.

Har du hojen i lägenheten!?

Robin Hood skrev:
2107725 grattis för dej det gorde ja för ett par dar sen :)

I går testa ja en XT660R på en firma ca en timme eller mer me slip on GPR o va folk stirra när man gasa o motor bromsa lät väll Högt ?? :yoparty + 15 C

Gött!

Ljudet i ktm:n är oxå härligt trots orginalsystem, grannarna tycker jag kan rulla iväg lite innan jag startar :hihi

Just nu är man i nykärfasen då det nästan räcker med att starta den o varva lite, ahhh, kan jag få ledigt nästa vecka o ha skoj :banana

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...