Äntligen gravid!!!

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Bikerbitch skrev:
Den som förnekar att det är trevligt att samlaga ljuger.

jag undrar om du skulle säga sådär under en depression. eller efter. eller under behandling av antidepressiv medicin. eller i tusen andra fall och omständigheter som skulle kunna göra det otrevligt att "samlaga".

det finns många som förnekar att det är trevligt, utan att ljuga. det finns många som inte är sämre eller konstigare människor för det.

Last edited:

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
GRATTIS till många dyra utgifter och rövtorkande :crash Men det tillhör väl charmen med småttingar :tummenupp Köp en MiniMoto och stryp ner den och låt lillkorven bräsa runt på den :rock Fy vad tufft det skulle vara!!! :fakta

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
anja skrev:
jag undrar om du skulle säga sådär under en depression. eller efter. eller under behandling av antidepressiv medicin. eller i tusen andra fall och omständigjeter som skulle kunna göra det otrevligt att "samlaga".

det finns många som förnekar att det är trevligt, utan att ljuga. det finns många som inte är sämre eller konstigare människor för det.

Jag vet att det finns sjukdomar som gör att det gör ont att ha sex. Jag vet att inte alla tycker om att ha sex. En del har aldrig haft det och en del kommer aldrig ha det.
Jag vet att ibland är man inte alls sugen på sex.
Men jag tror ändå, att dom flesta tycker det är trevligt men att vissa tycker det skall hyschas så mycket om det, nästan så att man skäms över det.

Om jag nu skulle bli deprimerad så skulle jag nog inte alls tycka om att ha sex nej, då skulle jag inte tycka om livet alls.
Och att tycka illa om livet har jag redan gjort en gång och dit återvänder jag inte.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Bikerbitch skrev:
Jag vet att det finns sjukdomar som gör att det gör ont att ha sex. Jag vet att inte alla tycker om att ha sex. En del har aldrig haft det och en del kommer aldrig ha det.
Jag vet att ibland är man inte alls sugen på sex.
Men jag tror ändå, att dom flesta tycker det är trevligt men att vissa tycker det skall hyschas så mycket om det, nästan så att man skäms över det.

Om jag nu skulle bli deprimerad så skulle jag nog inte alls tycka om att ha sex nej, då skulle jag inte tycka om livet alls.
Och att tycka illa om livet har jag redan gjort en gång och dit återvänder jag inte.

och för att visa lite respekt för dom som har det såhär, kanske du skulle låta bli att göra såna uttalanden? alla gillar inte sex. jag tycker inte att det ska hyschas nåt om det.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Grattis till skapandet av ett underverk.

Det blir mycket att spara pengar till nu. Barnvagn, skötbord, säng, stolar till bilen bordet och sådandär (hmm, vet ej vad dom heter) dom gungar så fint i, mincross, go-kart, mc, körkort, bil, crosskläder som dom växer ur varje halvår, blöjor ur hela djungeln med blöjor, gå stol, lära gå vagn och allt annat skoj med teknik och motorer som är ett måste :D

Lär kiddet att bli proffs i en idrott som dom tjänar pengar på och kan försörja er ;)

Grattis

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...