Foss
Ny medlem
Så där ja, då har man väl kommit igång med en ny hobby nu då. Det tog ett tag och var lite slitigt och dyrt men det känns ändå ganska så bra nu faktiskt. Tog kort för en vecka sedan(2:a uppkörningen, var nån j-a kona som inte ville stå upp på 1:a!! ) och nu har jag skaffat mig en Bandit(@115hk). Känns som en bra början på karriären, har väl kört en 50-60 mil på dom här dagarna jag haft hojen och jag kan bara säga att det känns HELT rätt.
Provade en R1:a direkt efter uppkörningen men det var nog inte riktigt min grej tror jag. Iofs ganska så effektfullt när man stämplade på och det kändes som jag skulle gå in i hyper-space men jag är nog mer bandit-kille... den här säsongen iaf!
Är det någon mer n00bie från Gävle-trakten så hör gärna av er, skulle vara roligt att åka en sväng med någon som ligger på samma nivå.
Nu ser jag fram emot en maxxad sommar med massa hoj-åkning, damer och fest i det grymma vädret jag beställt.
Peace/Foss
Just det, en sak till, jag kör som en kärring - mamma tycker det är bäst så!
Provade en R1:a direkt efter uppkörningen men det var nog inte riktigt min grej tror jag. Iofs ganska så effektfullt när man stämplade på och det kändes som jag skulle gå in i hyper-space men jag är nog mer bandit-kille... den här säsongen iaf!
Är det någon mer n00bie från Gävle-trakten så hör gärna av er, skulle vara roligt att åka en sväng med någon som ligger på samma nivå.
Nu ser jag fram emot en maxxad sommar med massa hoj-åkning, damer och fest i det grymma vädret jag beställt.
Peace/Foss
Just det, en sak till, jag kör som en kärring - mamma tycker det är bäst så!
Last edited: