Rigge skrev:Coolare hjälm finns helt enkelt inte!! Jag stog och kollade på den på mässan och alla som gick förbi reagerade på den. Jag köpte en helvit Spec1R så jag är riktigt avundsjuk på dig, fast jag kan trösta mig med att jag kan köpa 3 till likadana och din har ändå kostat mer.
KickAss_Prod´s skrev:Jävligt nice!! Varför ska man va som alla andra.. kul o sticka ut i mängden. Hur mycke fick du ge för hjälm med visir???
Rigge skrev:Coolare hjälm finns helt enkelt inte!! Jag stog och kollade på den på mässan och alla som gick förbi reagerade på den. Jag köpte en helvit Spec1R så jag är riktigt avundsjuk på dig, fast jag kan trösta mig med att jag kan köpa 3 till likadana och din har ändå kostat mer.
KickAss_Prod´s skrev:Hur mycke kostade den då??? Tråkigt om ni/du/han gav d dubbla för den än va man kan få den ifrån US
Edit: Har snackat me en kille från US nu...3000:- inkl frakt...
Vill egenligen inta spamma sönder tråden men är så innerligt trött på svenska återförsäljares hutlösa överpriser.
Ebay är ett mecka för oss mc intresserade, att köpa delar/utrustning från sverige finns inte längre....
Hur mycke kostade nu hjälmen här då??.....hmm
Rigge skrev:jag överdrev lite, dessutom suger jag på huvudräkning, men 1700 gav jag men då är den helvit. Den kostar 4000 ny men var nedsatt till 2000 och jag prutade till 1700kr. Men Extreme flowers är ju en ännu dyrare variant med bättre inredning osv, dessutom fick han ett iridiumvisir med också. Hans hjälm lirar ju i en helt egen division med den lacken och den är ju dessutom ny för i år. Hade jag råd skulle jag köpt en sån jag med!
sharpedge skrev:hmm, vad kan ett iridiumvisir kosta?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|