Äntligen har jag hittat hit.

JensD

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Hoj
2013, Kawasaki, Z1000
Hej

Kuggade uppkörningen i Umeå i lördags.
Klarade uppkörningen i Boden 48 timmar senare, dvs Måndags.
Hämtade ut min Z800 och har lyckats köra 80 mil redan runt runt runt.

Sedan slog tanken mig. Varför i hela friden signerar jag inte ett medlemskap på Sporthoj.com där alla andra idioter befinner sig som vrider på gashandtaget på alldeles för farliga skrevraketer medans man sjunger falsett i hjälmen? Det var med andra ord uppenbart att jag tänker vara en del av gänget och känna tryggheten i att det faktiskt finns andra likasinnade som stundtals får en kick av att känna 100+ hormonstinna hingstar under förhuden.

Jag hoppas jag är väl modtagen och ser fram emot att lära mig av er.
Varma hälsningar ifrån mig

Jens

JensD

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Hoj
2013, Kawasaki, Z1000
Tackar Spoke!
Nåväl. Hur beteer sig detta forum?
Jag tycker det för stunden ser väldigt aktivt ut eller är det en synvilla?

Nedro

Ny medlem
Gick med
9 May 2013
Hoj
Triumph Street Triple R 2009 / Ducati ST4 99 - Såld
Välkommen!:hej
Om man generaliserar så är det nog relativ aktivt.
Men då majoriteten som kör plast raketer faktiskt bara kör i solsken. :7peta
Kan det vara lätt att uppskatta aktiviteten enligt gällande väderlekstapport:fakta

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
Hej och välkommen till Gökboet! Snart kommer Syster Ratchet... :hej

JensD

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Hoj
2013, Kawasaki, Z1000
Underbart. Känner mig välkommen.
Jahapp, då ska väl jag ta och försöka bidra till forumets fortsatta levnad med att sprida lite svar/frågor och övriga trådar. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas då jag generellt saknar både kunskap och insikt i allt vad cykel heter. Men jag ska nog lösa det på något sätt, alltid irriterar man någon.

Skämt åtsido. Må väl och glad semester :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Underbart. Känner mig välkommen.
Jahapp, då ska väl jag ta och försöka bidra till forumets fortsatta levnad med att sprida lite svar/frågor och övriga trådar. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas då jag generellt saknar både kunskap och insikt i allt vad cykel heter. Men jag ska nog lösa det på något sätt, alltid irriterar man någon.

Skämt åtsido. Må väl och glad semester :)

Att inte kunna något om ämnet har sällan hindrat någon på det här forumet att svara ändå förut. :D

JensD

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Hoj
2013, Kawasaki, Z1000
Där ser man.
Verkar finnas fler användningsområden att stanna kvar som medlem på detta forum annat än min primära uppgift som redan är avklarad, nämligen att skapa en tråd och fråga snällt om någon vet var jag ska köpa svårköpta delar. Denna fråga är redan besvarad, men då jag var nöjd med svaret och påväg att radera mitt medlemskap så accelererade det fram en känsla att det var på tok för mycket info och trevligheter så jag väljer permanentisera min vistelse :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Där ser man.
Verkar finnas fler användningsområden att stanna kvar som medlem på detta forum annat än min primära uppgift som redan är avklarad, nämligen att skapa en tråd och fråga snällt om någon vet var jag ska köpa svårköpta delar. Denna fråga är redan besvarad, men då jag var nöjd med svaret och påväg att radera mitt medlemskap så accelererade det fram en känsla att det var på tok för mycket info och trevligheter så jag väljer permanentisera min vistelse :)

Den första vintern man hänger här är en speciell upplevelse. :rolleyes:

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Välkommen hit! Här finns allt man behöver veta om världen. Som hojåkare håller vi ihop så kom nu ihåg att hälsa på alla motorcyklister på vägarna :)

JensD

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Hoj
2013, Kawasaki, Z1000
Åå sant. Vintertid + Hojforum. Drabbas man inte av enorm abstinens dock genom att hänga här på vintern? Men å andra sidan om man vänder på det, hur fan ska man lyckas att inte hänga här om det enda man gör är att sakna torr skinande asfalt som aldrig förr.

Tjenare morsan. Jag hälsar konstant, tycker det är underbart då folk hälsar tillbaks. Känner lukten av en viss tillhörighet på något vis. Skön känsla. (nej jag varken överdriver eller är ironsk). Jag mår verkligen bra av det =)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Åå sant. Vintertid + Hojforum. Drabbas man inte av enorm abstinens dock genom att hänga här på vintern? Men å andra sidan om man vänder på det, hur fan ska man lyckas att inte hänga här om det enda man gör är att sakna torr skinande asfalt som aldrig förr.

Tjenare morsan. Jag hälsar konstant, tycker det är underbart då folk hälsar tillbaks. Känner lukten av en viss tillhörighet på något vis. Skön känsla. (nej jag varken överdriver eller är ironsk). Jag mår verkligen bra av det =)

Ett hett tips är att börja använda "Svara med citat" som finns under inläggen, så kan folk se att du svarat på deras inlägg utan att de behöver gräva runt i trådarna. :fakta

JensD

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Hoj
2013, Kawasaki, Z1000
Ett hett tips är att börja använda "Svara med citat" som finns under inläggen, så kan folk se att du svarat på deras inlägg utan att de behöver gräva runt i trådarna. :fakta

Detta är ett testinlägg med syfte att prova en funktion jag ej använt förut. Nu då jag tryckte på denna knapp så hamnade det plötsligt en text här ovan med konstiga tecken. Jag låter det stå där så får vi väl se vad som händer.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati