Rockmorsan
Långsamtgående fordon
Åå sant. Vintertid + Hojforum. Drabbas man inte av enorm abstinens dock genom att hänga här på vintern? Men å andra sidan om man vänder på det, hur fan ska man lyckas att inte hänga här om det enda man gör är att sakna torr skinande asfalt som aldrig förr.
Tjenare morsan. Jag hälsar konstant, tycker det är underbart då folk hälsar tillbaks. Känner lukten av en viss tillhörighet på något vis. Skön känsla. (nej jag varken överdriver eller är ironsk). Jag mår verkligen bra av det =)
På vintern är alla som hänger här extremt känsliga, som hormonstinna höggravida kärringar som inte vill annat än att få plocka ur sina älskade bebisar på vägen igen. Det brukar vara väldigt känsligt, gnälligt, en himla massa trollande, skällande till ren ilska. En del blir så arga att de stänger av sitt konto... men de kommer tillbaka. Som biker på vintern är man inte helt bra på att ta det sociala helt enkelt så man får ta sig en stor whisky innan man går in på forumet och sen får man se det som underhållning.
Bra att du hälsar! Jag hälsar också på allt och alla som kör hoj. Ibland åker en o annan moppefucko på en hälsning med men de brukar bli så förvånade att de inte hinner hälsa tillbaka. På slutet och början av hojsäsongen är folk som mest glada i att hälsa så bli inte ledsen om någon inte hälsar tillbaka. Ibland hinner man inte heller för man sitter i sånt fokus o kör.Bikerstillhörigheten innebär att man ser efter varandra på vägen och hjälper till när man kan. Hälsandet är ett sätt att känna att det är en gemenskap så jag håller fullt med dig. I början när jag började köra så blev jag alldeles rörd och tänkte att "tänk att alla dom där vill hälsa på mig, att vi hör ihop". Najs känsla det där. Ibland hejar jag på bilar när jag kör bil, men det är faan ingen som hejar tillbaka