hehe.. jo men det kör ju alla med...
Skulle vilja ha vita fälgar med röda ekrar och svarta nav
Iofs sant, en rand eltejp är faktiskt betydligt mer orginellt.
Det är bara att beställa.
hehe.. jo men det kör ju alla med...
Skulle vilja ha vita fälgar med röda ekrar och svarta nav
Iofs sant, en rand eltejp är faktiskt betydligt mer orginellt.
Det är bara att beställa.
hehe.. vi får se vad det blir till hösten
Jag skulle vilja ha aluminium eller magnesium fälgar till min.
Men det kostar satan.
Har du inte aluminiumfälgar redan?
Har du gjort några utterliggare uppdateringar på hojen?
Har du inte aluminiumfälgar redan?
Har beställt vita kåpor till hojen nu!!
Nu så kom den efterlängtade "donnan"
tyvärr har jag bara kört den strypt..... men imorrn åker vi till jobbet MYCKET tidigare så vi kan släppa lös alla hästarna!!
Håll till godo med mobilkamerabilder!!
Har beställt vita kåpor till hojen nu!!
Hej. Ja men välkommen in i gänget, jag har haft min RXV i två veckor.
Inkörningen börjar bli klar och ska väl till att plocka strypet.Om du hinner före får du gärna berätta exact vart konorna i avgassystemet satt. Och hur man kommer åt gasstrypningen enklast.Sen skall ju axone kopplas in.Har haft lite problem med oljetrycksgivaren men jag kommer att få en ny sån.Jag är otroligt nöjd annars.
Mvh Peter
Vart hittar du dem? Är de verkligen vita vill jag med ha men om det är från reservdelslistan så betyder white att det är 07 rxv färgsättningen.
Vadå färgsättning? Rxv´n har väl bara vita dekaler och röd plast??
Jo men eftersom plasten levereras med dekaler på så.. det ser du på att det står ett D under Version. Det finns förresten förklaringar om du kollar längst bak i listan. Men i vilket fall som helst är vita dekalerna snyggare så det är ju inte så illa ändå.
Vart hittar du dem? Är de verkligen vita vill jag med ha men om det är från reservdelslistan så betyder white att det är 07 rxv färgsättningen.
Konorna sitter precis framför ljuddämparen så om tar bort den så ser du, en vinkelslip så man kan slipa bort svetsarna så är det fixat sen. Jag har sett att amerikanska hojar har gnistgaller i utblåsen, kanske de nya svenska har också? Jag har en tidig så jag hade inte men om du har det vill du ta bort det, isf ser du skruvar inne i tratten bredvid utblåset om du tittar in där bak.
Lyft på tanken och öppna luftburken så hittar du strypningen på gasen. Luftburken kan förresten åka upp så en rem runt den är klart bra att ha, man kan sätta skruv också men inte alls lika smidigt att öppna den då. När du ändå har luftburkslocket borta kan du passa på att ta bort plasten som sitter innanför snorklarna också, du vill ju att hojen ska få luft.
Här kommer mina nya pimpade fälgbanor.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |