Got Torque?
Demonteringsgeni
Jag vart faktiskt aningen besviken då jag tyckte det mesta av innehållet redan betats av tidigare. Det kanske är så att jag trivs bäst med vanliga Motrorrad då jag är allätare?!
Jag vart faktiskt aningen besviken då jag tyckte det mesta av innehållet redan betats av tidigare. Det kanske är så att jag trivs bäst med vanliga Motrorrad då jag är allätare?!
Jag tycker tidningen var bra.
Underbart att slippa betala för tester av kromslädar
Ser väl dvd´n som en bonus, det var tidningen jag var ute efter och förväntade mig ingen superdvd.
Tycker inte att man kan begära mkt mer för 49 spänn.
Tack för era synpunkter DVD-produktionen har vi tyvärr ingen riktig kontroll över, vi tycker själva att den går att göra bättre, hoppas ni ser den som en liten bonus till tidningen. Vi tar till oss kritiken.
Vi var noga med att inte repetera något material i tidningen (något som annars är vanligt när så kallade "one shots" produceras). Allt text är nyskriven. Ett tiotal artilkar är helt nya, och årets sporthojar gås igenom med nyskriven text mot bakgrund av de tester de figurerat i tidigare under året.
Lite tidigt att ha med 09rna i test nu
Du som förbeställt Sporthojen kommer inom kort att få ett frågeformulär där du kan hjälpa tlll att förbättra tidningen. Då är du med i en tävling och kan vinna en av tre helt nya Arai RX-7 GP, (som sponsras av Arai-importören).
Tack för att ni läser Sporthojen!
Hälsning
Gerry Nordström
tidningen var bra! dvd:n ska man nog inte lägga så stor vikt på... de är ju testförare o inte tv reportrar... vill jag se proffsigare produktioner så kan jag se de hos varje märkes egna reklamfilmer...budgeten är nog "lite" större då... de har ju inte samma syfte..... har vi lagt ut 300 spänn så hade det nog kunna se annorlunda ut... men det är jag inte intreserad av... jag tycker de var bra för 49kr... jag vill se en till av sporthojen!!!!
Observera att det finns två reklamfilmer med bland extramaterialet - Honda CBR 1000 RR Fireblade och Honda CB 1000 R - riktigt proffsiga produktioner. Vi har också med McRF:s bromsfilm "Tvärnit" bland extramaterialet, också en snygg produktion.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|