Smagatusk
Guest
"Globetrottern" TS borde kanske försöka klippa navelsträngen till stockholm och skaffa sig lite utomkvedserfarenheter innan han jämför malmö med Nordkorea?
"Globetrottern" TS borde kanske försöka klippa navelsträngen till stockholm och skaffa sig lite utomkvedserfarenheter innan han jämför malmö med Nordkorea?
Eller så tar folk och slappnar av lite och inser att han skämtade?
Eller så vet vissa att han har ett genuint skåne-hat. Fight fire with fire!
Har inte alla det?
Förutom möjligtvis några av dom som bor där då.
Jo, men oftast är det ömsesidigt.
Det var som fan. Jag var helt bombsäker på att skåningar var inkapabla till känslor. Ungefär som man inbillar sig att nordkoreaner är.
Har inte alla det?
Jag har redan bokat, jag räknar med tre veckors totalröj, inklusive utkastade tv apparater, glädjeflickor på rummet och nattliga bad i fontänerna...
Vi ses väl 2024 eller nåt!
Jo, vi är väl några stycken som gärna hade gett bort Skåne till något trevligt U-land, kanske NordKorea är villiga att ta emot Skåne?! Eventuellt har koreanerna det lättare än oss svenskar att förstå vad dem(skåningarna) säger?
Nja... Vi är ju inte lika inskränkta som stockholmarna. Vi har mer förståelse än vad somliga ger oss utrymme för. Varför skulle vi annars stå ut med Stockholm som huvudstad? Det hade passat bättre med Uppsala eller Göteborg. Att stockholmare är allmänt insnöade är vida känt över hela Sverige och det är nå´t du bekräftar genom att du drar paralleller mellan svenska städer och Nordkorea.
Skärp dig nu, ungarna skrattar ju åt dig...
Bara för det ska jag lyssna på världens näst mest överskattade band.
Jag som trodde hela vitsen med Öresundsbron var att Danmark skulle få tillbaka det..
Om det här inte är en avancerad och väldigt långsökt variant av humor befarar jag att du är mer inskränkt än du själv anar.
För att klargöra: Jag skämtar bara.
Alla skåningar jag känner och har kvar i minnet är konstigt nog väldigt trevliga. Om än lite crazy, men på ett bra sätt!
Friends now?
Aldrig. Du är från Stockholm.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!