Äntligen klart

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha XT660r -05
Äntligen så har man då lyckats klara av kortet.
Men det gick nog smidigare än väntat, började köra i mitten av april och från och med idag så får jag köra ensam.

Men det var en nervös dag, först manöverprov och sedan väntan i 2,5tim för att få ge sig ut i stadskörning.

Allt kändes bra fram tills vi kom tillbaka till vägverket o gubben frågar om jag kört utan lyse hela tiden, (ops) där rök den chansen tänkte jag. Lunkade nervöst fram till besiktningsmannen och fick där det positiva beskedet klart godkänt och lycka till.

Snacka om lättnad.....

:tuttar

Jimmy_N

Medlem
Gick med
14 Sep 2004
Hoj
Honda 900 F Superbike
Freddaz skrev:
Men det gick nog smidigare än väntat, började köra i mitten av april och från och med idag så får jag köra ensam.

Men det var en nervös dag, först manöverprov och sedan väntan i 2,5tim för att få ge sig ut i stadskörning.

Allt kändes bra fram tills vi kom tillbaka till vägverket o gubben frågar om jag kört utan lyse hela tiden, (ops) där rök den chansen tänkte jag. Lunkade nervöst fram till besiktningsmannen och fick där det positiva beskedet klart godkänt och lycka till.

Snacka om lättnad.....

grattis!!!!!! till körkortet! hade också uppkörning idag! mellan kort..
(A begränsad 25kw)

coisa

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
Yamaha FZR 1000, Suzuki GSX750R, SeaDoo Bombadier
Freddaz skrev:

Snacka om lättnad.....

grattis :banana

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...