Äntligen lite nyheter om Banan

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Pratade just med en av banägarna och det sades att vissa måndagkvällar var bokade av MXE Racing och att NRS skulle hålla i roadracingträningen på tisdagkvällarna. :D Det som lät kannoooon för oss var att de har satt (ganska) bra priser på vardagkvällar och vardagar.
-Vardag kl.18-22 2500kr bokar man 2v. innan ytterligare 25% 1v. innan 50%, alltså halva priset 1250kr inom en veckan före man vill åka. :rofl
-Hel vardag 08.00-17.00 5000kr samma rabatter som ovan. :tummenupp
Så kamrater kolla i kalendrarna nu rullar det i gång. :yoparty
Detta med viss reservation (har haft fel förut). Men rätta mej gärna om jag har fel.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Den här tråden om banan har funnits i drygt 20 min och Kenneth har inte skrivit något...
Kan man hyra banan en vardag för 5000 spänn! Lite beroende på hur många helgkörningar det blir så lät detta väldigt intressant. Delat på 10 pers t.ex så blir det ju billigt. :squid

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
RJ skrev:
Den här tråden om banan har funnits i drygt 20 min och Kenneth har inte skrivit något...
Kan man hyra banan en vardag för 5000 spänn! Lite beroende på hur många helgkörningar det blir så lät detta väldigt intressant. Delat på 10 pers t.ex så blir det ju billigt. :squid

Ja tänk att gud finns ändå! :tungan

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Hade MXE Christer bokat vissa måndagar?
Blir det inte varje måndag som förra året?

Synd att licensträningen är ändrad från onsdag till tisdag, tycker det var bättre med en dag i mellan.

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
Måndagsbokningar med MXE Racing

Enligt chefen själv (Christer) har han bokat banan måndagar kl.17-20 ev.21 300kr kostar det och dessa veckor gäller
-9 maj v.19
-23 maj v.21
-6 juni v.23
-20 juni v.25
-4 juli v.27
-18 juli v.29
-8 aug. v.32
-22aug. v.34
:4skrika send the word to all nyfikna. :D

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
RJ skrev:
Det tog över 3timmar.... Ber självklart om ursäkt för det inträffade :)

KUNGLIGT det där med körningarna. Går man ihop några stycken så blir det riktigt billigt. Faan va roligt vi skall ha i sommar :banana

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Max på Tokroligt meddelar att de tänker nog komma upp och ha helgkörning i sommar med de har inte spikat helg ännu. Monitorera www.tokroligt.se för uppdateringar framöver.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KennethN skrev:
Helgkörning är det bara EN helg? Synd i så fall för tokroligts körningar håller världklass, hör du det MAX, VÄRLDSKLASS! Ge folket vad folket vill ha, minst tre helgkörningar. :tummenupp

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
skrev lite förr på motardforumet.
men jag undra lite om de finns chans att man kan öppna "gokart" banan för motardåkning? :va
ev "crossgropen" om man städar upp allt grus efter sig?
nån som vet? eller vet vart man ska vända sig? :)

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
ozeo skrev:
skrev lite förr på motardforumet.
men jag undra lite om de finns chans att man kan öppna "gokart" banan för motardåkning? :va
ev "crossgropen" om man städar upp allt grus efter sig?
nån som vet? eller vet vart man ska vända sig? :)

Prova med Christer på MXE Racing han åker cross åxå eller maila till banägarna.

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Banåka

750-R skrev:
Pratade just med en av banägarna och det sades att vissa måndagkvällar var bokade av MXE Racing och att NRS skulle hålla i roadracingträningen på tisdagkvällarna. :D Det som lät kannoooon för oss var att de har satt (ganska) bra priser på vardagkvällar och vardagar.
-Vardag kl.18-22 2500kr bokar man 2v. innan ytterligare 25% 1v. innan 50%, alltså halva priset 1250kr inom en veckan före man vill åka. :rofl
Detta med viss reservation (har haft fel förut). Men rätta mej gärna om jag har fel.

:banana Det vore ju kanon att dra ihop ett gäng gazzglada & hyra banan själva, klart intressant. :banana

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
På tal om bankörning, hur många skulle vara intresserade av att åka till Virtasalmi och Finland. MC-norrs körning alltså. Har inte helt bestämt mig ännu, man bör vara minst tre som åker iväg. Tanken är i så fall att vi åker färjan över i Holmsund, eller går det någon färja från Sundsvall. Här i från Umeå verkar det vara svårt att få med sig någon. Banan är i alla fall helt underbar, körning kommer det att bli i massor (bara det inte regnar som ifjol). Verkar dessutom som det kommer dit många snabba gossar och flicka (Anja).
Ifjol så hade de bara två grupper, en nybörjaregrupp som körde 20 min och sedan en grupp för alla som körde 40 min.
Så vad säger ni?

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
RJ skrev:
På tal om bankörning, hur många skulle vara intresserade av att åka till Virtasalmi och Finland. MC-norrs körning alltså. Har inte helt bestämt mig ännu, man bör vara minst tre som åker iväg. Tanken är i så fall att vi åker färjan över i Holmsund, eller går det någon färja från Sundsvall. Här i från Umeå verkar det vara svårt att få med sig någon. Banan är i alla fall helt underbar, körning kommer det att bli i massor (bara det inte regnar som ifjol). Verkar dessutom som det kommer dit många snabba gossar och flicka (Anja).
Ifjol så hade de bara två grupper, en nybörjaregrupp som körde 20 min och sedan en grupp för alla som körde 40 min.
Så vad säger ni?

Lite mer konkret med tider och sånt har du det, vore ju skitkul om det gick igenom. Men som sagt man bör nog vara 3 st. i alla fall antingen i buss eller storsläp. Mycke gasning för dinarerna. :D

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
750-R skrev:

Verkar bli bra med körningar i sommar också, suveränt! Självklart också intresserad av att vara med på att gå ihop och hyra banan :tummenupp

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Lyfter den här tråden!
Tycker intresset för att åka till Finland och gasa är skrämmande lågt. :va
Det verkar som många storfräsare har anmält sig. Kul tycker jag men det kanske är avskräckande för en del, vad vet jag. Banan i Virtasalmi är hur kul som helst, har inte hört någon annan säga emot. Banlängden är 3700 m och räknas som Finlands bästa. Så kom igen nu! :tummenupp
Kenneth, var är du när vi behöver dig! :hördu

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...