Äntligen!!! Nu blir jag kanske snart RIKTIG räserförare!!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Välkommen i klubben för RIKTIGA racerförare Mozz!:hej

Nästa delmål får väl bli att ingå i klubben för riktigt RIKTIGA racerförare som någon gång tävlat på en fyrcylindrig tvåtakts GP500-räser...:kär

/"BG"

TACK Björn, det känns riktigt fint!!!!:tummenupp Kan gott tänka mig att göra det igen! Och om någon skulle ställa upp med en 500-smälla skulle jag ställa upp DirEcKt! Eller varför inte an TZ750???? Stefan PEJER!!!!! :)Lyssnar du????

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Det bästa med 2-t förutom körningen är att man kan kitta såinihelvete. Finns alltid någon obskyr uppgradering med gamla unobotaniumsaker från någons gömmor....

Och till nästa säsong så skall vi kriga på SPA tillsammans. Den som blundar minst in i Pouhon vinner...

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det bästa med 2-t förutom körningen är att man kan kitta såinihelvete. Finns alltid någon obskyr uppgradering med gamla unobotaniumsaker från någons gömmor....

Och till nästa säsong så skall vi kriga på SPA tillsammans. Den som blundar minst in i Pouhon vinner...

GÄRNA!!! Men vad ska jag köra??? En 93a är väl för ny....

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
GÄRNA!!! Men vad ska jag köra??? En 93a är väl för ny....

Där fanns någon post classic variant där det åktes ganska nya TZ och RS. I reglerna står där 1990 som slutår men jag blev omkörd av en Honda RS 250 med enkelsving och det kom med NX5 1993 om jag minns rätt. Tyvärr bara paradklass för så moderna cyklar dock...

Köp dig en TZ 350, den går betydligt snabbare än sitt chassie men är fortfarande rimlig ekonomiskt att hålla liv i. TZ/RG 500 4-cyl är ju häftiga men påtagligt ogratis.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati