Äntligen ska drömhojen hämtas!

BridgeMill

SSEMSE #10592
Gick med
26 Nov 2005
Hoj
Aprilia RSV MILLE R -00 Race
Skall hämta den hoj jag har drömt om sedan jag var liten, en Kawa ZX-9R från -97 gön, vit och lila. En av dom snyggaste hojarna som byggts, i mina ögon. Kanske inte den modernaste och bästa hojen, men vad gör det??? Den är ju så jävla snygg!!!

Det ska bli så jävla gött :yoparty

Det lär bli en skön runda till helgen :D

Bakhjul

Full i Helgen?
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 -00
Skall hämta den hoj jag har drömt om sedan jag var liten, en Kawa ZX-9R från -97 gön, vit och lila. En av dom snyggaste hojarna som byggts, i mina ögon. Kanske inte den modernaste och bästa hojen, men vad gör det??? Den är ju så jävla snygg!!!

Drömt om sen du var liten? ZX9 från -97??? Hur gammal är du då??

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*

grattis, kör lugnt

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR

Härligt att äntligen få lägga händerna på en hoj man velat ha så länge. Jag slår vad om att du kommer vara med nöjd med den hojen än en ZX-10R -07 eftersom du säkert har mycket mer känslor för ZX-9R:en!

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Drömt om sen du var liten? ZX9 från -97??? Hur gammal är du då??
Enligt profilen är han 27, så han var sjutton när hans hoj tillverkades alltså. Platsar in på "drömt om sen jag var liten" tycker jag :)

Räcker långt dom där, även om dom inte är av allra senaste snitt. Men med handen på hjärtat, hur många kan egentligen utnyttja och hantera ens den till fullo? :va

Japp, defintivt en av dom absolut snyggaste kawor som någonsin har gjorts :tummenupp

Grattis till en mkt fin hoj, och som tidigare nämnts, kör lugnt bara. It's gonna be a long hot summer :)

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
2952457 Enligt profilen är han 27, så han var sjutton när hans hoj tillverkades alltså. Platsar in på "drömt om sen jag var liten" tycker jag :)

Räcker långt dom där, även om dom inte är av allra senaste snitt. Men med handen på hjärtat, hur många kan egentligen utnyttja och hantera ens den till fullo? :va

Japp, defintivt en av dom absolut snyggaste kawor som någonsin har gjorts :tummenupp

Grattis till en mkt fin hoj, och som tidigare nämnts, kör lugnt bara. It's gonna be a long hot summer :)
Spelar inte så stor roll eg. Den skulle ändå hämma min körning, iom dess tyngd och dess sämre egenskaper skulle iaf. jag inte köra lika fort som på en modernare maskin..

Gratulerar dock trådskaparen till sitt hojköp, jag håller mest på att tjafsa om detaljer!!!

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
:felämne
Spelar inte så stor roll eg. Den skulle ändå hämma min körning, iom dess tyngd och dess sämre egenskaper skulle iaf. jag inte köra lika fort som på en modernare maskin..
Vilket likaväl som det oftast är sant också rymmer resonemangskedjans svaga länk, nämligen det faktum att hojarna idag är så pass lättkörda att väldigt många kör långt över deras egentliga förmågor... :rolleyes:

:backontop

Är liten fortfarande... blir aldrig vuxen
Growing old is mandatory, growing up is optional :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln