jag vägrar att betala tv-licensen,finns ingen räkning man kan bli så förbannad på som radiotjänst som dimper ner i brevlådan varje kvartal
när jag gick i sär med kärringa så var det första jag gjorde att säga upp licensen.
jag sa som det var att jag har flyttat men lämnade kvar tv,n i huset,(vilket var en stor lögn)men ska höra av mig till er när jag skaffar tv,och det köpte dom.
jag kan gärna betala licensen om alla gör det,undrar hur många % av sveriges befolkning som betalar licensen.
undrar hur många i rosengård som betalar sin licens,men dit vågar väl inte sig pejlarna
Det är den för tillfället sittande regeringen som har makten över SVT, dvs borgarna just nu, så ska du klaga så är det på dom.
Antingen för att dom är för sossiga, eller för att dom inte sköter sitt jobb och styr SVT
Nej, så är det inte, och det är anledningen att vi har TV-licens och inte TV-skatt. Skattemedels fördelning bestäms av regeringen, TV-licensen är helt frikopplad från skattesystemet.
Anledningen är just att SVT/SR ska vara opolitiskt.
Nej, så är det inte, och det är anledningen att vi har TV-licens och inte TV-skatt. Skattemedels fördelning bestäms av regeringen, TV-licensen är helt frikopplad från skattesystemet.
Anledningen är just att SVT/SR ska vara opolitiskt.
Fast varför byttes då SVT's högst ledning ut vid regimskiftet, till en bunt borgare som inte hade betalat sina licensavgifter, det tog ju ett tag och några personer innan dom hittade någon som inte hade fuskat på den punkten
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari