MÅLAREN
Ny medlem
Jo, men dom e lika tråkiga ändå. Även om dom kör solo. Hatar dom.Men dom har väl slutat för länge sen.
Jo, men dom e lika tråkiga ändå. Även om dom kör solo. Hatar dom.Men dom har väl slutat för länge sen.
.Tralla la lilla måntuss.......kom hit ska du få en puss. Just love it......NOT.. Oopps...höll på att glömma Brolle. Jävla fjönt. Visst e det lätt o sitta här o vara kaxig men.......Åsså har vi ju Jacob Hellman, och Kjell höglund.....sikket möööög. O Creeps...herregud.Fast där vart väl klädvalet värst. Iallafall det dom hade på fötterna.Vi har ju även dessa kräkmedel.
Bob hund.
.Tralla la lilla måntuss.......kom hit ska du få en puss. Just love it......NOT.. Oopps...höll på att glömma Brolle. Jävla fjönt. Visst e det lätt o sitta här o vara kaxig men.......Åsså har vi ju Jacob Hellman, och Kjell höglund.....sikket möööög. O Creeps...herregud.Fast där vart väl klädvalet värst. Iallafall det dom hade på fötterna.
Personligen skulle jag se att alla pseudo-kändisar från t.ex. Idol & annat trams dog bort omeldebums. Men visst är det skönt att den gamle kommu-alkisen äntligen har fattat vad han inte ska hålla på med. Kom på en person till som får mig att vomera: han som sjöng i, var det Arvingarna, och sen nått tramsband (Alkazar eller vad de nu heter?). Fasiken heter puckot?
Men hallå.......Dom lägger inte av, dom har bara lite uppehåll, för att senare göra comeback för att dra in lite gryn. Hade du inget eget att komma med ?,eller du lixom bara "hänger med" i tråden ? Nån artist kan du säkert bidra med. Kom igen nu.......Vilket av banden var du hade tänkt att dom skulle lägga av nu?
Ska han börja supa på heltid?
När jag tänker efter så tycker jag alla svenska artister förutom Thåström ska sluta. Sveriges enda riktiga rockstjärna.
Äh, finns ju många bra band/artister från Svea. Dark Tranquillity & The HAUNTED för att nämna två
Jag har bidragit med att jag tycker någon ska lägga ner i alla fall, mer än dig.Men hallå.......Dom lägger inte av, dom har bara lite uppehåll, för att senare göra comeback för att dra in lite gryn. Hade du inget eget att komma med ?,eller du lixom bara "hänger med" i tråden ? Nån artist kan du säkert bidra med. Kom igen nu.......
.Kunde du inte bättre än så ?......Kanske du kan bidra med nåt bättre i nån annan tråd......Jag har bidragit med att jag tycker någon ska lägga ner i alla fall, mer än dig.
.Kunde du inte bättre än så ?......Kanske du kan bidra med nåt bättre i nån annan tråd......
. Jepp, Du har rätt. peace.....Förlåt, jag ville inte verka otrevlig. Det är ju trots allt ett av mina första inlägg här på forumet.
Inte en dag för tidigt. Sen vore det bra om resten av alla svenska artister slutade också, eller åtminstone 99% av dem, alla utom Lasse-Stefanz!
¨Ja, ÄNTLIGEN! Fattar inte vad Ulf Lundell har bidragit med. Skitmusik tycker jag iaf. Ska bli gött att slippa höra eller läsa om honom.
För övrigt håller jag med tidigare inlägg på artister som kan lägga ner.
Magnus Uggla - Helkass, varenda låt låter likadan.
DiLeva - Kommentarer överflödiga.
BWO - Blir förbannad bara jag tänker på dem.
Tomas Ledin - Vägrar inse att 80-talet är slut "Gilla läget" är något han borde ha gjort.
Per Gessle - Tillgjord hes stämma som bara matchar den tönt han är.
GES - Tre avdankade wannabee´s som tror de sjunger bra.
Ni har ju namnt i stort sett varje svensk artist
Winnerback ar ju f.o ute och cyklar valdigt langt fran verkligheten med hans nya kung-over-angarliknande latar
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|