Äntligen!

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Jag tycker Takida kan ta och sluta. Dom är satans dåliga och alla som lyssnar på dom är idioter. Tycker alla som köpt deras skivor ska hamna i nåt Säpo-register.

När jag tänker efter så tycker jag alla svenska artister förutom Thåström ska sluta. Sveriges enda riktiga rockstjärna.

Last edited:

MÅLAREN

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
FZ8N 11a
Vi har ju även dessa kräkmedel.

Bob hund.

:zpy :pangihuve
.Tralla la lilla måntuss.......kom hit ska du få en puss. Just love it......NOT.:huvet. Oopps...höll på att glömma Brolle. Jävla fjönt. Visst e det lätt o sitta här o vara kaxig men.......Åsså har vi ju Jacob Hellman, och Kjell höglund.....sikket möööög. O Creeps...herregud.Fast där vart väl klädvalet värst. Iallafall det dom hade på fötterna.

Last edited:

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
.Tralla la lilla måntuss.......kom hit ska du få en puss. Just love it......NOT.:huvet. Oopps...höll på att glömma Brolle. Jävla fjönt. Visst e det lätt o sitta här o vara kaxig men.......Åsså har vi ju Jacob Hellman, och Kjell höglund.....sikket möööög. O Creeps...herregud.Fast där vart väl klädvalet värst. Iallafall det dom hade på fötterna.

Vilket av banden var du hade tänkt att dom skulle lägga av nu?

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Personligen skulle jag se att alla pseudo-kändisar från t.ex. Idol & annat trams dog bort omeldebums. Men visst är det skönt att den gamle kommu-alkisen äntligen har fattat vad han inte ska hålla på med. Kom på en person till som får mig att vomera: han som sjöng i, var det Arvingarna, och sen nått tramsband (Alkazar eller vad de nu heter?). Fasiken heter puckot? :va

Magnus Carlsson? http://sv.wikipedia.org/wiki/Magnus_Carlsson_(sångare)

MÅLAREN

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
FZ8N 11a
Vilket av banden var du hade tänkt att dom skulle lägga av nu?
Men hallå.......Dom lägger inte av, dom har bara lite uppehåll, för att senare göra comeback för att dra in lite gryn. Hade du inget eget att komma med ?,eller du lixom bara "hänger med" i tråden ? Nån artist kan du säkert bidra med. Kom igen nu.......

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Men hallå.......Dom lägger inte av, dom har bara lite uppehåll, för att senare göra comeback för att dra in lite gryn. Hade du inget eget att komma med ?,eller du lixom bara "hänger med" i tråden ? Nån artist kan du säkert bidra med. Kom igen nu.......
Jag har bidragit med att jag tycker någon ska lägga ner i alla fall, mer än dig.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Inte en dag för tidigt. Sen vore det bra om resten av alla svenska artister slutade också, eller åtminstone 99% av dem, alla utom Lasse-Stefanz!

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Last edited:

Smagatusk

Guest
Ja, ÄNTLIGEN! Fattar inte vad Ulf Lundell har bidragit med. Skitmusik tycker jag iaf. Ska bli gött att slippa höra eller läsa om honom.

För övrigt håller jag med tidigare inlägg på artister som kan lägga ner.

Magnus Uggla - Helkass, varenda låt låter likadan.
DiLeva - Kommentarer överflödiga.
BWO - Blir förbannad bara jag tänker på dem.
Tomas Ledin - Vägrar inse att 80-talet är slut "Gilla läget" är något han borde ha gjort.
Per Gessle - Tillgjord hes stämma som bara matchar den tönt han är.
GES - Tre avdankade wannabee´s som tror de sjunger bra.
¨

Broder!

Kunde tamigfan inte sagt det bättre själv!

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Ni har ju namnt i stort sett varje svensk artist :gnissla

Winnerback ar ju f.o ute och cyklar valdigt langt fran verkligheten med hans nya kung-over-angarliknande latar

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping