Äntligen!!!!

Rocco

Guest
Kan inte annat än hålla med! Otroligt skönt att slippa röken. Äntligen en grej som politkerna vågade göra som jag tycker är bra :rolleyes: och det händer inte ofta.....

//Anders
 

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Trollywood
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Hur bra som helst!

Vill de röka får de gå ut, de har ett val att röka, som icke-rökare har man valet att stanna hemma och inte gå ut alls, hur skoj är det? Sedan får man veta att man är en osocial typ.

Måste man gömma sig bakom en giftpinne så är man inte normalt funtad!

Saker man gör ska inte påverka andra mer än nödvändigt! och rökarna har ju filter till sin fördel, det har inte vi andra som ska dra in skiten passivt!

Jag har en idé! Vi rullar in lite tjära i papper, sedan eldar vi upp det och drar i oss ångorna!

Nej jag har en bättre idé! Vi hittar lite sur jord med skit i och lägger i påse och stoppar under läppen!

Lustigt så påhittig människan är!

Jag är väl bara tråkig, men å andra sidan tycker jag öl är bland det smaskigaste som finns! :fyllisar
 

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
När jag blir stor så..
CalleE skrev:
Nej jag har en bättre idé! Vi hittar lite sur jord med skit i och lägger i påse och stoppar under läppen!

Inte riktigt jämförbart med rökning. Snus är något som bara du själv mår dåligt av, det finns inga passiva snusare. (Har iaf jag aldrig hört talas om)

För övrigt så är rökningsförbudet kanon, slipper man gå runt o hosta när man är ute. Dessutom så luktar man inte apa när man vaknar dagen efter!
 

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Trollywood
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
heinz_p skrev:
Inte riktigt jämförbart med rökning. Snus är något som bara du själv mår dåligt av, det finns inga passiva snusare. (Har iaf jag aldrig hört talas om)

Jag har varit passiv snusare en sväng i mitt liv, i lumpen! Instängd med 30 pers som snusar så går man runt i den doften efter ett tag, så började man till och med själv en vända, men jag lade av väldigt fort då man insåg att man började bli beroende, köpte en knasen istället för en dosa när jag kom in i hamn och det var nog bra...

Passiv snusare, vilket uttryck!

Det jag gjorde mig lustig över här uppe är det idiotiska i att lägga sur jord under läppen. Men i så fall är det ju lika illa att dricka sprit, samma sak... Det faktum att ALLA kulturer, mer eller mindre, har någon form av stimulantia som gör att man blir helt väck tyder ju på att människan inte är nöjd med sig själv och kan leva med sig själv utan att lätta på trycket ibland...
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
Bra att dem har tagit tag i det, för ni vem om att det är farligare att vara passiv rökare än att vara rökaren? För det är i röken som dem blåser ut som där finns lika mycket om inte mer farliga bakterier.

Fyfan det är så jävla oansvarsfullt att svara "nej" på den frågan "Är det bra att införa ett rökförbud på krogen?", varför ska man utsätta folk för rökning/röken bara för man själv rökar?
Det är bara till att inte vara så jävla lat och gå ut utanför o röka sen komma in igen.
 

heggeli

gubbjävel
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
Aprilia rsv
Quaya skrev:
Bra att dem har tagit tag i det, för ni vem om att det är farligare att vara passiv rökare än att vara rökaren? För det är i röken som dem blåser ut som där finns lika mycket om inte mer farliga bakterier.

Det vet ju alla att man får i sig mera rök av att stå brevid än att röka själv :hihi
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top