Äntligen!!!

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
Efter jagande på en vettig hoj har jag äntligen funnit mitt skötebarn. Det har varit problem med trasiga mototrer, oseriösa säljare och en kräsen köpare :huvet , men tackvare sporthojs eminenta annonstorg hittade jag en trevlig mille. :tummenupp

Jag vill även passa på att tacka min vapendragare, crashtestdummie som stöttat mig under denna resa (han har varit mkt, mkt, mkt... hjälpsam).

Nu vill jag önska alla bikers, raceputtar, cruisers och alla andra på två hjul på sporthoj en riktig bra hojsommar...

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
anol70 skrev:
Efter jagande på en vettig hoj har jag äntligen funnit mitt skötebarn. Det har varit problem med trasiga mototrer, oseriösa säljare och en kräsen köpare :huvet , men tackvare sporthojs eminenta annonstorg hittade jag en trevlig mille. :tummenupp

Jag vill även passa på att tacka min vapendragare, crashtestdummie som stöttat mig under denna resa (han har varit mkt, mkt, mkt... hjälpsam).

Nu vill jag önska alla bikers, raceputtar, cruisers och alla andra på två hjul på sporthoj en riktig bra hojsommar...
:rodnar thihihi... :tummenupp välkommen tillbaka till hojvärlden

foobar

C9 H13 NO3
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Såld! :( Förhoppningsvis en ny nästa säsong.
crashtestdummy skrev:
får väll se hur du säger när du hör "WIIIIIIIIIIIIIHOOM" och ser mina bakljus i horisonten :yoparty

Såvida inte din hoj redan har vibrerat sönder p.g.a. twinmotorns muller. :hihi

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
crashtestdummy skrev:
det gäller att hålla vänster om rökpuffarna när man närmar sig. :tungan
precis :näsblod , dockan och du vet han att motorn bara är inkörd :fatta! så vi fär väl se vem som kommer att vara svart av gummi i sommar... :blah

Jag tror nog vi ska kunna övertyga dig oxå... :cool: :mattias :öl :rock

Last edited:

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
R1 06 & R6 00
anol70 skrev:

Grattis till hojen!!!! :tummenupp

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
tyckte millen såg stor ut när man var nära, men i backspegeln såg den jätteliten o ch försvann helt ibland...... :hoppskrat

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...