Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Chronic skrev:Har var nog inte köpsugen, utan ville bara misstänkliggöra någon.
...och?
Chronic skrev:Har var nog inte köpsugen, utan ville bara misstänkliggöra någon.
Sant sant men fördelar man det på ett par hojjar så blir det inte så mkt per hojLiQUiD skrev:man kan ju aldrig åka för mycket ... minst 1000 mil per säsong
R1 wannabe skrev:ni i snitt per år med era ögonstenar?
Jag hamnar iallafall minst på 600 mil. Även om jag inte tar den till jobbet så ryker ju i snitt 15 mil på en onsdagkväll.
Zee skrev:...och?
R1 wannabe skrev:Såg denna annons ute på blocket och undrar om det verkligen är rimligt?
http://www.blocket.se/vi/7142392.htm?ca=11_s
Självklart kan jag komma på 1000 anledningar själv till att just denna gått väldigt lite men vad kör ni i snitt per år med era ögonstenar?
Jag hamnar iallafall minst på 600 mil. Även om jag inte tar den till jobbet så ryker ju i snitt 15 mil på en onsdagkväll.
R1 wannabe skrev:Såg denna annons ute på blocket och undrar om det verkligen är rimligt?
http://www.blocket.se/vi/7142392.htm?ca=11_s
Självklart kan jag komma på 1000 anledningar själv till att just denna gått väldigt lite men vad kör ni i snitt per år med era ögonstenar?
HanneZ skrev:En hoj som gått på bana sen -99 bör ha körts omkull både en och två gånger. Då borde det finnas märken på sving eller fotpinnar etc.
Chronic skrev:Ja..och & och.....du presenterar en fullständig köpguide till någon som bara tycker en annons är konstig, som inte verkar vara i köptagen.
Men du kanske gillar att skriva en massa om hur man kolla upp hojar ändå, så...tja gör som du vill då.
Zee skrev:Då slipper jag dryga kommentarer i fortsättningen när jag diskuterar ämnet? Tack!
Kenya skrev:Tycker det va bra jag 2000 mil på ett drivpaket va bra info för mig om inte annat. Körde slut på ett nytt drivpaket sist på 800 mil (bus bus ). Trodde en cykel som gått runt 600 mil skulle va dax att byta drivpaket på... shi fick ja
Yoshi_gixxeRR skrev:Min GSX-R 1000 -03 har gått 242 mil!!!
(nån som vill köpa???)
.../Yoshi
Kenya skrev:Tycker det va bra jag 2000 mil på ett drivpaket va bra info för mig om inte annat. Körde slut på ett nytt drivpaket sist på 800 mil (bus bus ). Trodde en cykel som gått runt 600 mil skulle va dax att byta drivpaket på... shi fick ja
hmm bara 1000..LiQUiD skrev:man kan ju aldrig åka för mycket ... minst 1000 mil per säsong
håkan skrev:Firestormen jag hade gick 2700 mil innan jag bytte drivpaket, buskörning, bankörning o allt annat skoj också
Ja iof kan det skilja lite på kvallen, men sköter man drivpaketet så håller det läääänge, man ska inte spänna kedjan för hårt/löst, man ska smörja ofta med ett bra spray, chainwax tycker jag är skräp, bättre att satsa på något som tränger in bättre, mitt drivpaket brukar hålla +3000 mil på gathojen som iof går lite bana ibland oxo.Kenya skrev:Jävelberg.. de va inte blygt. Måste ju vara stor skillnad mellan kvalitén på olika paket då eller?
Om syftar på mig så har du fel.Chronic skrev:Har var nog inte köpsugen, utan ville bara misstänkliggöra någon.
Dr madNESS skrev:Mår dåligt när jag läser hur LITE folk kör, nån som hittat nåt som är roligare så fram med det!
/1000mil på 3 mån....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |