Kurben
Öhh vadå?
En riktigt billig skiva 320mm icke flytande och säkert ganska sunkig men är den riktigt dålig eller är den värd 55€ ny?
Kurben skrev:Ingen som vet något om liknande skivor?
Har för mig att det sitter liknande orginal på en del KTM? eller är jag fel ute..
Givetvis så förstår jag att den inte kan jämföras med en riktig flytande eller semiflytande skiva men den här i kombination med ett Brembo fykolvs ok skulle det kunna gå?
Ska sitta på min Husqvarna TC 610 supermotard (17 tums fälgar med orginal nav alltså 6 håls skiva.)
David P. skrev:Den ser väl inte så dum ut? Om den bara är av järn ska den väl funka bra.
Du ska väl ändå inte åka VM med den. Priset var ju hyfsat dessutom.
/Dave
bra priser men exempelvis KTM/husaberg skivan. Det står inte dimension. Vet inte om det är till enduforäljar eller om det är en 320mm skiva till motardfäljar om man så säger.Anders 640 skrev:
philsson skrev:bra priser men exempelvis KTM/husaberg skivan. Det står inte dimension. Vet inte om det är till enduforäljar eller om det är en 320mm skiva till motardfäljar om man så säger.
Står det inget så är det med största sannolikhet en liten skiva till crosshjul.philsson skrev:bra priser men exempelvis KTM/husaberg skivan. Det står inte dimension. Vet inte om det är till enduforäljar eller om det är en 320mm skiva till motardfäljar om man så säger.
Skulle vara min gissning också.RookieSM skrev:Står det inget så är det med största sannolikhet en liten skiva till crosshjul.
man får ju chansa lite..d1ce skrev:Husaberg har 310mm.
//@
philsson skrev:man får ju chansa lite..
Mycket sant.d1ce skrev:Det är inte så bra alla gånger, någon gång chansar du om fel sak.
//@
Är du ute efter en motardskiva kan du få köpa min original husaberg FS650-05 skiva. Wave skivan för 1400kr.Kurben skrev:En riktigt billig skiva 320mm icke flytande och säkert ganska sunkig men är den riktigt dålig eller är den värd 55€ ny?
Stoffy skrev:Är du ute efter en motardskiva kan du få köpa min original husaberg FS650-05 skiva. Wave skivan för 1400kr.
Ring mig i så fall på 070-6181459
philsson skrev:bra priser men exempelvis KTM/husaberg skivan. Det står inte dimension. Vet inte om det är till enduforäljar eller om det är en 320mm skiva till motardfäljar om man så säger.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|