Är denna fiddyn nåt att ha?

Blommah

Trialcyklist.
Gick med
21 Apr 2007
Hoj
Grc RC40
Tjohej, jag tänkte ha en fiddy att köra lite grusväg med, men som även ska hålla för skog och att hoppa lite med när sommaren kommer
Har hittat http://www.blocket.se/vi/13611525.htm?ca=15_s
Rätt okej pris och ligger nära hemma, siktar på att pruta ner den till runt 2-3.

Skulle den här hålla för mig och skulle den orka hålla schysta hastigheter även i uppförsbackar?

Cheerios
Vic.

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Ja... Lycka till med prutningen. Kanske du vill köpa min hoj också? Du kanske kan vilja ha den för 5-6 laxar?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Hade du försökt pruta mer än 50% av en hoj för 43 000 också? jag vill ha din hoj för 5000 så nu måste du ge mig den för det!

Blommah

Trialcyklist.
Gick med
21 Apr 2007
Hoj
Grc RC40
Jag hade tänkt FÖRSÖKA iaf, man är väl dum om man inte gör det?

Nu till frågan jag hade, är det någon som har något konkret att säga om hojen?

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Jag hade tänkt FÖRSÖKA iaf, man är väl dum om man inte gör det?

Nu till frågan jag hade, är det någon som har något konkret att säga om hojen?

Man behöver väll inte vara dum, finns folk som vet vad dem vill ha och då spelar det inge roll om man kan få ner en 500 kr.

Tycker det är dummare att pruta hälften av priset. Kallas ibland för oseriös köpare.

Blommah

Trialcyklist.
Gick med
21 Apr 2007
Hoj
Grc RC40
Man behöver väll inte vara dum, finns folk som vet vad dem vill ha och då spelar det inge roll om man kan få ner en 500 kr.

Tycker det är dummare att pruta hälften av priset. Kallas ibland för oseriös köpare.

Det har jag aldrig påstått heller, men jag menar, tror knappast det är någon som betalar 1000 kronor för en produkt som dom kan få för 500 om dom anstränger sig lite?

Sen hur seriös jag är tycker inte jag har med prutningen att göra, jag kan ju vara hur seriös som helst, och vill säljaren ha sålt sin sak så får han kompromissa, vill han inte det, så är väl inget förlorat?

No biggie.

Nu till frågan igen.

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Det har jag aldrig påstått heller, men jag menar, tror knappast det är någon som betalar 1000 kronor för en produkt som dom kan få för 500 om dom anstränger sig lite?

Sen hur seriös jag är tycker inte jag har med prutningen att göra, jag kan ju vara hur seriös som helst, och vill säljaren ha sålt sin sak så får han kompromissa, vill han inte det, så är väl inget förlorat?

No biggie.

Nu till frågan igen.

Men det är väl skillnad mellan att pruta ner ett kilo blomkål från 7 kr till 3.50 kr jämfört med att pruta ner en bil från 200 000:- till 100 000:-?

Asplind

Hojåkare i vila, numera Fotograf
Gick med
25 Sep 2006
Hoj
R1
Hahaha härligt med bra svar angående hojen va.. bara en jävla massa loosers som hackar på dig hurvida man kan pruta eller inte.. sh i ett nötskal..

Blommah

Trialcyklist.
Gick med
21 Apr 2007
Hoj
Grc RC40
Hahaha härligt med bra svar angående hojen va.. bara en jävla massa loosers som hackar på dig hurvida man kan pruta eller inte.. sh i ett nötskal..

Hahaha, skönt att höra att det finns lite hopp här i alla fall, tack Zion.

Till alla andra, jag köpte en thumpstar precis som jag prutade ner till ungefär halva priset.

Suckers.

kjh69

Medlem
Gick med
22 Nov 2004
Hoj
2st XR600 -94, Yamaha SR500 -81, CBR1000F -99
Blommah

Jag ser att du är ifrån uddevalla! Då bör du inte ha så där många mil till SXsjövik innomhus bana? Nu den 28/12, är det lite körning för Minicrossar hela dagen så gott som.
Där kan du ta chansen att testa din nya hoj:tummenupp
Länk till innomhus banan www.sxsjovik.se
//Johan

Last edited:

Blommah

Trialcyklist.
Gick med
21 Apr 2007
Hoj
Grc RC40
Blommah

Jag ser att du är ifrån uddevalla! Då bör du inte ha så där många mil till SXsjövik innomhus bana? Nu den 28/12, är det lite körning för Minicrossar hela dagen så gott som.
Där kan du ta chansen att testa din nya hoj:tummenupp
Länk till innomhus banan www.sxsjovik.se
//Johan

Jag jobbar heldag, annars hade jag inte tvekat, finns det något schema på när ni kör minisar där nere?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024