Är denna mp3 bra? Tipsa på equalizers!

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Inhandlade idag en Innovision IMX-300 för 400kr, bra köp eller dåligt, vad tror ni?

Sen behöver jag tips på hur jag ska öka trycket i den? Vill ju iaf ha 20mW på varje kanalutgång.

Tänkte på EQ50 . Den ger 10mW på varje kanal, kan det vara något? Eller vet ni någon starkare eller billigare?

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
Pr0bz skrev:
Inhandlade idag en Innovision IMX-300 för 400kr, bra köp eller dåligt, vad tror ni?

Sen behöver jag tips på hur jag ska öka trycket i den? Vill ju iaf ha 20mW på varje kanalutgång.

Tänkte på EQ50 . Den ger 10mW på varje kanal, kan det vara något? Eller vet ni någon starkare eller billigare?

www.edcon.se/... skrev:
Ger ca 2x förstärkning.

2x förstärkning... Det är precis på gränsen till vad som är möjligt att avgöra som högre (eller lägre) utan en direktjämförelse. Om det inte är själva EQ-funktionen du är ute efter, utan effektökningen, så skulle jag nog rekomendera dig att leta vidare.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Stortryne skrev:
2x förstärkning... Det är precis på gränsen till vad som är möjligt att avgöra som högre (eller lägre) utan en direktjämförelse. Om det inte är själva EQ-funktionen du är ute efter, utan effektökningen, så skulle jag nog rekomendera dig att leta vidare.

Okej, vad ska jag leta efter då? Tips på sökord? Hittar inget på förstärkare till hörlurar som är batteri/lithium-driven.
Känns som man skulle hitta byggkit för egen istället.

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Clas Olsson har billiga slutsteg. Då blir det tryck! Dina medresenärer på T-banan kommer älska dig!

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Starstriker skrev:
Clas Olsson har billiga slutsteg. Då blir det tryck! Dina medresenärer på T-banan kommer älska dig!

weii frågan är bara hur jag ska omvandla så mkt ström till ett så stort slutsteg. Kanske sätta en generator på fötterna.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy