Är det bara jag som tycker att gästboksinlägg har försvunnit?

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Ja, ser man på , hela skiten på plats igen. Tackar!

kalle kaviar

Bannad
Gick med
12 Mar 2010
Hoj
ZZR 1100
Nästan så jag frestas skriva nåt Spammiskt med stora röda bokstäver...Men det skiter jag i...
Vet dina anställda eller dom som du är chef att du håller på här på SH som du va 20-åring jättetuff kille?Kom igen nu,väx upp säger jag bara,skaffa en glidare o beter dig som folk i din ålder,natti natti

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Vet dina anställda eller dom som du är chef att du håller på här på SH som du va 20-åring jättetuff kille?Kom igen nu,väx upp säger jag bara,skaffa en glidare o beter dig som folk i din ålder,natti natti

Ojojoj, ingen annan som lattjar här då?

Robz

Guest
Säkert,men fattar inte att det är :vaså mycket 38till 59-åringar som hänger här på SH?Är alla återfallsknuttar eller nyrika 50-åringar som har skaffat hoj för nöjes skull(eller att grannen har)?

Välkommen nykomling...
Hög svansföring rekommenderas först efter bevisad duglighet... men du lär väl upptäcka allt det där med tiden.
Detta handlade förresten om Gästboken... har du en sådan än?

/Oduglig 42-åring

Hudik

Guest
Men på tal om allt, vart har besöksräknaren på profilsidan tagit vägen?
Är ju kul att se om nån varit in på min profil....

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
....säkert ditt o Pluggens utbyte av bombmattor i era GBs sedan ni av en slump hittade ctrl+v funktionen, som överbelastat och därigenom raderat allt hos alla .... :arsele

nu ska ordförande i PRO`s slappna av..vet att bli gammal är irriterande meeen sånt e livet..:arsele

vuxenblöjan skaver osv...:tungan:gnissla

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Symbolen för gästboksinlägg har slutat att funka.
Har fått nya inlägg utan att jag har sett det.

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Borde inte "quick reply"-knappen dirigera replyet till den man replyar? :confused: Annars måste man ju gå till den gb man skrivit i för att kolla om man fått nåt reply :va

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Borde inte "quick reply"-knappen dirigera replyet till den man replyar? :confused: Annars måste man ju gå till den gb man skrivit i för att kolla om man fått nåt reply :va
Det är just nu som facebook, allting listas på rad. Men jag har sparat vem du faktiskt svarat och kommer lägga till info om vem du svarar till. Jag har inte valt att låta det expandera ytterligare ut på flera kolumner då det är risk för att det blir för "djupa" diskussioner.

Ska testa lite nu och se om jag lyckas komma fram till någon vettig lösning på detta.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det är just nu som facebook, allting listas på rad. Men jag har sparat vem du faktiskt svarat och kommer lägga till info om vem du svarar till. Jag har inte valt att låta det expandera ytterligare ut på flera kolumner då det är risk för att det blir för "djupa" diskussioner.

Ska testa lite nu och se om jag lyckas komma fram till någon vettig lösning på detta.

Vad är tanken med denna ändring ?

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Min GB-symbol vill inte blinka...

:verysad
:veryverysadmoment

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull