Ravetrancer skrev:stämmer bra, det är Emmi från jkpg street maniacs.....
Zeb_Macahan skrev:
Emmi tycker inte att någon ska scanna, men har det påverkat er innan, klart ni ska scanna!
Jag trodde inte att det skulle komma med, och har inte sett det själv än...finns tidningen i affären?kajlyl skrev:Vill hon inte ska väl det respekteras![]()
![]()
Fick den hem i brevlådan i fredags tror jag så den borde väl vara i affär nu.Emmi skrev:Jag trodde inte att det skulle komma med, och har inte sett det själv än...finns tidningen i affären?
Estremo skrev:Fick den hem i brevlådan i fredags tror jag så den borde väl vara i affär nu.
Estremo skrev:Fick den hem i brevlådan i fredags tror jag så den borde väl vara i affär nu.
PutteLiten skrev:?? Kunde inte citera Emmi??
Jaja,
Emmi: Du ser så glad ut på bilden!!
Lite sliten, men strålande glad.
Glada människor är vackra människor.
![]()
Kan man vara nåt annat än glad när man har rejsat en hel dag??PutteLiten skrev:?? Kunde inte citera Emmi??
Jaja,
Emmi: Du ser så glad ut på bilden!!
Lite sliten, men strålande glad.
Glada människor är vackra människor.
![]()
maverick_750rr skrev:Det stod Emmy i bildtexten.
750RR
Emmi skrev:Inte mitt fel att de har stavat fel!![]()
Jag vill ha den i original, på papper. Jag har därför PM:at dig ett litet dokument ("Avtal om ingående av äktenskap"). Skriv på det längst ned på sid tre (sista sidan, streckade linjen) och skicka det till mig.Emmi skrev:Här är autografen...spara och skriv ut, nån gång blir jag jättekänd!![]()
![]()
Bingo skrev:Jag vill ha den i original, på papper. Jag har därför PM:at dig ett litet dokument ("Avtal om ingående av äktenskap"). Skriv på det längst ned på sid tre (sista sidan, streckade linjen) och skicka det till mig.
Tack på förhand![]()
/F.örhoppningsfull
Du har inte sett det bifogade avtalet, hehehe...maverick_750rr skrev:Hon kommer ta med sig 50% om inte 60 när hon drar - akta dig, hon är kvinna![]()
750RR
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli