Drutten
Uppsala RoadRunners
- Gick med
- 27 Apr 2003
- Hoj
- Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Klart de får en chans till om de erbjuder det, det borde knappast bli fel 2 gånger på raken(knock on wood)
Kanon att du ställer upp och rättar till det fel som blivit Swedie!
pengarna tillbax(så trycker vi egna UaRR tröjjor):
1.
2.
3.
4.
nya tröjor inom 2 veckor(rätt tryckta o fina):
1. Kryptonit
2. zeal - håller med krypto (dels för att swedie inte behvöer fler utgifter på dessa förhäxxade tröjbeställningar )
3. Tinatjejen (swedie, kan jag få med URR trycket på armen med, nu om de ändå ska trycka om tröjorna?)
4. JoS (swedie, kan jag få med Uppsala RoadRunners trycket på ryggen oxo då )
5. Affe_R1 - Ska ha storeken Large inte XL och min slogan ska var två rader inte fyra...
(på min "gamla" tröja är "nicket" ca 2cm på höjden)
6. M:et
7. Drutten (swedie, kan jag få med Uppsala RoadRunners trycket på ryggen oxo då istället för slogan?? Roligare med samma
Kanon att du ställer upp och rättar till det fel som blivit Swedie!
pengarna tillbax(så trycker vi egna UaRR tröjjor):
1.
2.
3.
4.
nya tröjor inom 2 veckor(rätt tryckta o fina):
1. Kryptonit
2. zeal - håller med krypto (dels för att swedie inte behvöer fler utgifter på dessa förhäxxade tröjbeställningar )
3. Tinatjejen (swedie, kan jag få med URR trycket på armen med, nu om de ändå ska trycka om tröjorna?)
4. JoS (swedie, kan jag få med Uppsala RoadRunners trycket på ryggen oxo då )
5. Affe_R1 - Ska ha storeken Large inte XL och min slogan ska var två rader inte fyra...
(på min "gamla" tröja är "nicket" ca 2cm på höjden)
6. M:et
7. Drutten (swedie, kan jag få med Uppsala RoadRunners trycket på ryggen oxo då istället för slogan?? Roligare med samma