Skit nu i vad ts hypotetiskt kan eller inte kan få för sin hoj.
Huvudfrågan kvartstår och svaret är självklart JA! Byt!
En RSV4 APRC SE (och en hel drös beteckningar till?) är ju alla önskningar i ett nafs.
Chassi!
Motor!
Elektronik!
och icke att förglömma; de lär inte finnas 13 på dussinet.
Bytbyt!
Även Tuono V4 har traction- och launchcontrol....är det inte så att det bara är "RSV4 Factory APRC SE" som kommer med Traction control samt launch control
där av namnet APRC...
Bara du kan värdera skillnaden i pengar. Innan du har provat RSV4 kan du inte veta.Magnus S skrev:Är det värt ett byte?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |