Är det någon som fortfarande wowar?

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
DR 650 RSE
-Rosen- skrev:
ni som spelar mmorpg, testa att skriva in /played, börja inte gråta när ni ser resultatet bara :D

been there done that :)

Några dagar av ens liv har man väl suttit extra framför datorn pga WoW men va ska man med alla timmar till? de försvinner ju ändå :va

Jagkanstava

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
En gul
zpeppy skrev:
Skit i wow, lira cs!!! :)
Hur tänker man när man jämnför två spel som CS och WoW egentligen?

On Topic:
Undead lvl 60 mage på Burning Blade
Orc lvl 50 Warrior på Burning Blade.
Human Mage lvl 32 Daggerspine.
Human Priest lvl 34 Daggerspine.

Senaste projektet är en hunter, än så länge på lvl 16 på Sunstrider.
Vågar inte tänka på hur många timmar jag lagt ned på WoW. :rolleyes:

honkiie: 40 manna raid på Molten Core? Eller fixar ni det på mindre?
Vilken Guild spelar du för, tell me, tell me, tell me! :)

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Jagkanstava skrev:
Hur tänker man när man jämnför två spel som CS och WoW egentligen?

Jadu, hur tänker du...?

Antingen spenderar man all sin tid man har över till cs elr så spenderar man den till att lira wow...mycket enklare blir de nog inte:D

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Min shammy är numera lvl 31. Windfury + flurry är så jävla stenhårt, fear me. <3 <3 <3

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
honkiie skrev:
Det var ju knappast oväntat iallafall. Däremot så får dom ju inte mycket för dom. spelet är ju fortfarande typ fullpris så 300kr för en månads speltid är fan inte bra betalt :)

dingade 44 igår och så körde jag maraudon (kul med vänner som är högre level :) )

Nä dom kanske inte får så mkt för dom, men priserna en del sätter ut :3freak
Sen att det kostar pengar varje månad... ja jag säger då det... :brinnerup

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
DR 650 RSE
Fotrally skrev:
Nä dom kanske inte får så mkt för dom, men priserna en del sätter ut :3freak
Sen att det kostar pengar varje månad... ja jag säger då det... :brinnerup

Välkommen till verkligheten med tjänster som faktiskt kostar något ....

Spelar vidare på Argent Dawn med min lvl 60 mage. Har börjat bygga upp en warrior oxå lite vid sidan av och den har nu nått 43

/oXydex

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Våldtog shazzrah ikväll så det svartna för ögonen. Två wipes på baronen men nästa gång gadget, nästa gång

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
onyxia nere för första gången ikväll! Fan så skönt. Första försöket så var det någon som råkade dra aggro i fast ett så det var wipe direkt men andra försöket så tog vi hon.

Jagkanstava skrev:
honkiie: 40 manna raid på Molten Core? Eller fixar ni det på mindre?
Vilken Guild spelar du för, tell me, tell me, tell me! :)
Vi är 40 varje gång i mc, på onyxia var vi dock 35 när vi tog hon idag, var så lite folk som gjort prequest. Spelar för playforfun, svenskt guild på shatteredhand, mycket trevliga och roliga människor. Det är rätt många som gått över från vision på magtheridon och börjat spela här istället. Vision är dock aningen bättre än oss, rensar mc på 30 pers på under två timmar, en warlock som tankat onyxia och senast jag kollade så var dom på nästa sista bossen i aq40. Playforfun är på majorhomo i mc nu iallafall, aldrig testat han men nästa vecka ska vi prova så snart blir det börja whipa på ragnaros :tummenupp

Last edited:

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
honkiie skrev:
..blir det börja whipa på ragnaros :tummenupp

Ha så kul. :)

Själv så spenderade jag tiden mellan 19 och 00 igår uppe i BWL med att hugga elaka bossar i ryggen. Rensade fram till Ebonroc innan det blev för sent. På söndag ska vi vajpa hejvilt på Chromaggus. :tummenupp

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Ingen...
Plåtniklas skrev:
Ha så kul. :)

Själv så spenderade jag tiden mellan 19 och 00 igår uppe i BWL med att hugga elaka bossar i ryggen. Rensade fram till Ebonroc innan det blev för sent. På söndag ska vi vajpa hejvilt på Chromaggus. :tummenupp

Mmm vi har precis insett att lashlayer är lätt som fan, så vi ska wipa på firemaw nu...ska bli kul :tummenupp

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
tycon1 skrev:
Mmm vi har precis insett att lashlayer är lätt som fan, så vi ska wipa på firemaw nu...ska bli kul :tummenupp

Rätt skoj att se hur relativt 'enkelt' det kan bli när man väl kommit på taktiken. Man vajpar flera räd-dagar i rad och sen helt plötsligt sitter det bara och bossen går ner på första eller andra försöket. :)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jag hatar wow, har 4 lvl 60 gubbar nu. Lyckades slita mig från träsket när jag insåg att jag behövde en flickvän (klara med mc och snudd på bwl). Detta var i julas typ.

Nu är man fast i träsket igen, joinade en ny guild igår för att börja om hela skiten i MC med min rogue. Hoppas ta mig fan jag slutat spela innan dom släpper expansionen :huvet.

Nej, jag är inte beroende har bara mycket fritid för tillfället :)

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Ingen...
Pinky skrev:
Jag hatar wow, har 4 lvl 60 gubbar nu. Lyckades slita mig från träsket när jag insåg att jag behövde en flickvän (klara med mc och snudd på bwl). Detta var i julas typ.

Nu är man fast i träsket igen, joinade en ny guild igår för att börja om hela skiten i MC med min rogue. Hoppas ta mig fan jag slutat spela innan dom släpper expansionen :huvet.

Nej, jag är inte beroende har bara mycket fritid för tillfället :)

Jag spelade när jag hade flickvänn..3 fasta raiddagar i veckan. (tis, tors, sön)
Jag är numera singel...och tur var väl det att jag inte slutade med wow, även fast jag planerade det länge för förhållandes skull, för nu har jag ingen tjej och en massa fritid :banana

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jahapp, uppdatering. Min shammy är 39 nu och har så jävla mycket stålar att jag kan betala mount + riding skill + träning + ny gear med ett leende. :banana

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
honkiie skrev:
1835442 Eve verkar schysst men är inte det svinavancerat? Gillar just det med wow att det är ganska simpelt :tummenupp

Så ingen som spelar på shattered?

har en dwarf warrior där lvl 31, som var min första karaktär så han e värdelös.
annars så har jag en human mage på Sunstrider som har vart me å klarat spelet som jag ser de, alltså spöat nefarian.

numera spelar jag enbart på min nystartade tauren-warrior på Dentarg!

tycon1 skrev:
2031491 Mmm vi har precis insett att lashlayer är lätt som fan, så vi ska wipa på firemaw nu...ska bli kul :tummenupp

ett tips: buffa när ni pullar firemaw :) så får du se hela raiden wipa på väldigt kort tid
:banana

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...