Nobody skrev:Hittade dessa bilder i ett "info" häfte... tänkte om någon härifrån kännde igen sig där
//Nobody
Nobody skrev:Hittade dessa bilder i ett "info" häfte... tänkte om någon härifrån kännde igen sig där
//Nobody
Bilden kommer så fort jag fixat den i lågupplöst format.... verkar som man måste ha mini bilder....
//Nobody
ft skrev:Vilket infohäfte då?
(Nej, jag är inte som alla andra... nu heller)
Kakan skrev:hur ska man se vem som är vem på de små bilderna
Och ja jag är näsrsynt
FUBAR skrev:Men jisses, fixa lite större bilder
sandstream skrev:Du kan lägga in bilder på över 100 KB så det är nog skit bakom spakarna
GSXR1100R skrev:Den som tittar bakåt är en av Radical Riders veteraner, var hittade du dessa bilder?
Nobody skrev:Kopiera bilden och förstora den då
Bilden är inte större än så i häftet så jag kan nog inte påverka så mycket när det gäller den biten...
Har dom anknytning till Skåne? Han som wheelar ser ut att va Mr K.Nobody skrev:Häftet är Mobile Life, The Mobile Services Projekt.
GSXR1100R skrev:Har dom anknytning till Skåne? Han som wheelar ser ut att va Mr K.
Undrar om dom har snott bilden utan tillståndNobody skrev:Vet ej, dom har kontoret i Kista i Stockholm. Tyckte jag kände igen bilden från någon film....
Du känner inte igen den övre bilden också?? Ser ut som ett MC-bud filmar i bakgrunden.
GSXR1100R skrev:Undrar om dom har snott bilden utan tillstånd
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari