Är det nån som har en Gsxr 1000..

Mr_Firestorm

Gudomlig sporthojare
Personal
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Suzuki Gsx-r 600 och Husqvarna Fe 250
MR. SCH skrev:
är det någon som har en gsxr 1000, 01- 04? Jag skulle vilja ha lite tips på hur en sån hoj är!

Hejsan.
Jag kör en Gixxer 1000 -02:a. Har även provat R1 -00 och -04, Cbr 929 -01, 954 -03 och cbr 1000 -04, samt zx9r -02.
Jag valde Gixxern för att jag tycker den är klart roligast av dessa. Har inte tagit någon hänsyn till åkkomfort eller annat ovesäntligt.
Sedan tycker jag att den är klart snyggast av dessa. (obs min personliga åsikt!!!)
Däremot kollade jag en del på vad jag fick för mina pengar, då jag inte har obegränsat av dem...
Mest skoj för pengarna var väldigt viktigt :lol
Jag älskar min gixxer för att jag har så förbannat kul på den. Wheelies, stoppies, burnouts, bankörning, en dagstur med polarna.
Är inget proffs på något av dessa, men gixxern hjälper hjärna till med allt jag kan hitta på. :banana
Så man kan lungt säga att jag är nöjd med hojen, har du några frågor kan du höra av dig.

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Har en 03a. Kikade på 01or först men jag gillar inte att köpa första generationen av en hoj eller bil. Sen kollade jag på 02or och såg att då är man snart uppe i samma pengar som en 03a och då köpte jag en sån istället :banana

Livsfarlig maskin. För mkt effekt för att man ska ha någon nytta av den på gata. Kanon bett i bromsarna och chassiet känns underbart.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC