Är det normalt att sova naken?

Vad har ni på er när ni sover?


  • Antal röstningar
    0

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag och tjejen diskuterade detta igår kväll då hon berättade en rolig anektdot om en tjej som hon jobbade med. Hon hade blivit lite skärrad av att hon vaknade på morgonen utan trosor då hon hade tagit av sig dem i sömnen.
Märkligt enligt mig, är det inte fullkomligt normalt att sova nudist?
Jag lovade min tjej att göra en poll om det hela så vi får se hur normalt det är att sova naken. Jag blir förvånad om de flesta sover med kläderna på men det här är ju en sån grej som man inte snackar om. Förutom på SPORTHOJ då :tummenupp
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Dee_cati skrev:
2555454 Jag och tjejen diskuterade detta igår kväll då hon berättade en rolig anektdot om en tjej som hon jobbade med. Hon hade blivit lite skärrad av att hon vaknade på morgonen utan trosor då hon hade tagit av sig dem i sömnen.
Märkligt enligt mig, är det inte fullkomligt normalt att sova nudist?
Jag lovade min tjej att göra en poll om det hela så vi får se hur normalt det är att sova naken. Jag blir förvånad om de flesta sover med kläderna på men det här är ju en sån grej som man inte snackar om. Förutom på SPORTHOJ då :tummenupp
Jag har ett sött litet nattlinne och älskar att vara helt bar under, inga trosor, det blir så luftigt och skönt, samma på sommaren då brukar jag gå i kjol utan ´trosor under det är så svalt och skönt. Trosfritt:yoparty
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Kawakex skrev:
2555462 Jag har ett sött litet nattlinne och älskar att vara helt bar under, inga trosor, det blir så luftigt och skönt, samma på sommaren då brukar jag gå i kjol utan ´trosor under det är så svalt och skönt. Trosfritt:yoparty

Det måste ju vara det optimala, det kan inte vara bra att stänga in där nere...
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Dee_cati skrev:
2555470 Det måste ju vara det optimala, det kan inte vara bra att stänga in där nere...
Nä och har man gjort det en hel dag på jobbet så är det skönt att strippa av sig trosorna och gärna släppa ut brösten med ett tag och vara fri.:tummenupp
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Pyjamas året om. På sommarn linne och kortbyxor, på vintern fleece eller flanell. Alltid duntäcke, året om. Brukar ibland vända t-shirten bak-o-fram i sömnen, klä på mig i sömnen, men inte ta av mig, då blir det ju kallt!
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Cupcake skrev:
2555536 Alltså...va´kul att du kan känna dig fri... Sorry jag kan inte låta bli att komentera dina inlägg i denna tråden.
Det är lungt på SH får man ju tycka vad man vill tänkte bara att det var väl ändå vad tråden handlade om, ursäkta om du tog illa upp:)

Nursey skrev:
2555538 Same here

Dom flesta jag känner sover nakna (enligt egen utsago)..har också haft den här debatten :)
Jag visst är det skönt att få av de där sidentrosorna som inte andas:tummenupp
 
Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Alx skrev:
2555533 Pyjamas året om. På sommarn linne och kortbyxor, på vintern fleece eller flanell. Alltid duntäcke, året om. Brukar ibland vända t-shirten bak-o-fram i sömnen, klä på mig i sömnen, men inte ta av mig, då blir det ju kallt!
Skönt med en likasinnad, inget slår ett duntäcke, men det bör ju kompletteras med strumpor på vintern, gärna en tshirt åsså. Så är det när man är så lång så man sticker ut utanför täcket. Lättfrusen också.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Nursey skrev:
2555580 Min mormor har en bra filosofi.."man skall alltid tala sanning..men man behöver inte säga allt som är sant" :tummenupp
Bra tips, Men om man vill det då? Det finns ju inga snygga bomullstrosor så att gå i den synteten en hel dag så är det väldigt befriande att andas

Cupcake skrev:
2555536 Alltså...va´kul att du kan känna dig fri... Sorry jag kan inte låta bli att komentera dina inlägg i denna tråden.
Hur sover du då?
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Kawakex skrev:
2555584 Bra tips, Men om man vill det då? Det finns ju inga snygga bomullstrosor så att gå i den synteten en hel dag så är det väldigt befriande att andas

Fast måste de vara så snygga då om man är på jobbet? Ett par vanliga bomullsstring måste ju vara bättre? Nu vet ju jag inte vad du jobbar som, det kanske krävs sidentrosor :gnissla

Vad spelar det för roll om man berättar sina sov-vanor för folk? Lättirriterade människor kan hoppa in i en annan tråd *cupcake* Eller är det så skoj att hugga?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top