Är det normalt att sova naken?

Vad har ni på er när ni sover?


  • Antal röstningar
    0

The Svånk

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Asås
Hoj
Highland sm *såld*. Gsxr1000
[QUOTE Bra tips, Men om man vill det då? Det finns ju inga snygga bomullstrosor så att gå i den synteten en hel dag så är det väldigt befriande att andas

QUOTE]


Har du dom på huvudet :va
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
The Svånk skrev:
2555638 [QUOTE Bra tips, Men om man vill det då? Det finns ju inga snygga bomullstrosor så att gå i den synteten en hel dag så är det väldigt befriande att andas

QUOTE]


Har du dom på huvudet :va
Exakt , nej men den andra munnen behöver också andas:D

Dee_cati skrev:
2555635 Fast måste de vara så snygga då om man är på jobbet? Ett par vanliga bomullsstring måste ju vara bättre? Nu vet ju jag inte vad du jobbar som, det kanske krävs sidentrosor :gnissla

Vad spelar det för roll om man berättar sina sov-vanor för folk? Lättirriterade människor kan hoppa in i en annan tråd *cupcake* Eller är det så skoj att hugga?
Exakt, detta huggande börjar ju bli lite tråkigt.
 
Last edited:

matbr

Vaddå såssiå #2304?
Gick med
12 Aug 2004
Ort
58° 24´ N, 15° 37´ E
Hoj
Öh, hoj?
Kawakex skrev:
2555462 Jag har ett sött litet nattlinne och älskar att vara helt bar under, inga trosor, det blir så luftigt och skönt, samma på sommaren då brukar jag gå i kjol utan ´trosor under det är så svalt och skönt. Trosfritt:yoparty
Brukar dra förhuden över kroppen, som en sovsäck ungefär. Värmer jättegott.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Dee_cati skrev:
2555635 Fast måste de vara så snygga då om man är på jobbet? Ett par vanliga bomullsstring måste ju vara bättre? Nu vet ju jag inte vad du jobbar som, det kanske krävs sidentrosor :gnissla

Vad spelar det för roll om man berättar sina sov-vanor för folk? Lättirriterade människor kan hoppa in i en annan tråd *cupcake* Eller är det så skoj att hugga?
Jag vill alltid ha snygga trosor för den ger en sexig självkänsla som genomlyser ens utsrålning, Jag är en tokfantast av sexiga underkläder, mina senaste trosor kostade 650 spänn:yoparty

matbr skrev:
2555653 Brukar dra förhuden över kroppen, som en sovsäck ungefär. Värmer jättegott.
Ojoj, stor förhud eller liten kropp???:D
 
Last edited:

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
Vad spelar det för roll om man berättar sina sov-vanor för folk? Lättirriterade människor kan hoppa in i en annan tråd *cupcake* Eller är det så skoj att hugga?
[/QUOTE]


Äsch då, jag har inte huggit alls, eller varit otrevlig mot Kawakex. Du missuppfattade kanske lite, kan vara svårt att "höra tonen" på inläggen. Jag gör dessutom nästan aldrig inlägg i trådar, så det var väl inte så farligt.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Vote: underkläder

boxershorts 95%, naken 5%

ibland efter nattliga aktiviteter så orkar man helst enkelt in slänga på sig dom igen :rolleyes:
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Cupcake skrev:


Äsch då, jag har inte huggit alls, eller varit otrevlig mot Kawakex. Du missuppfattade kanske lite, kan vara svårt att "höra tonen" på inläggen. Jag gör dessutom nästan aldrig inlägg i trådar, så det var väl inte så farligt.[/QUOTE]
No hard feelings baby:pannkyss
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Jag sover naturellt jag :tummenupp

Fast jag blir så grymt varm när jag går och lägger mig också... Sommaren är en plåga då man sover utan täcke helt. På vintern har jag en tunn filt i påslakanet och fönstret öppet rätt mycket. Har termometer i sovrummet och verkar trivas bäst att sova i runt 12-14 grader :tummenupp Fast kallt när man skall gå upp och sätter fötterna på golvet :)
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
C.Barrow skrev:
2555711 Jag sover naturellt jag :tummenupp

Fast jag blir så grymt varm när jag går och lägger mig också... Sommaren är en plåga då man sover utan täcke helt. På vintern har jag en tunn filt i påslakanet och fönstret öppet rätt mycket. Har termometer i sovrummet och verkar trivas bäst att sova i runt 12-14 grader :tummenupp Fast kallt när man skall gå upp och sätter fötterna på golvet :)
Skaffa värmeslingor eller en fårfäll, finns inget härligar att sätta fötterna på när man vaknar, det är skönt att ha det kallt i rummet och varmt under täcket, tycker jag.
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Bus-Bo skrev:
2555557 Skönt med en likasinnad, inget slår ett duntäcke, men det bör ju kompletteras med strumpor på vintern, gärna en tshirt åsså. Så är det när man är så lång så man sticker ut utanför täcket. Lättfrusen också.

:tummenupp Jag är inte så lång att jag stocker ut under täcket, 176 cm. Kan ibland gå och lägga mig med ulltofflorna på för att få upp värmen, men sen sover jag helst barfota faktiskt. Hatar att frysa!
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Kawakex skrev:
2555758 Skaffa värmeslingor eller en fårfäll, finns inget härligar att sätta fötterna på när man vaknar, det är skönt att ha det kallt i rummet och varmt under täcket, tycker jag.

Exakt:tummenupp Kallt i rummet men varmt under täcket är kanon. Jag behöver nog det där kalla golvet trots allt för att vakna till när klockan ringer vid halv sex. Man vaknar ju till lite bättre iaf :D
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
C.Barrow skrev:
2555773 Exakt:tummenupp Kallt i rummet men varmt under täcket är kanon. Jag behöver nog det där kalla golvet trots allt för att vakna till när klockan ringer vid halv sex. Man vaknar ju till lite bättre iaf :D
Jag brukar vakna när jag kör med visiret uppe på väg till jobbet, gött med den kalla luften.:tummenupp
Se är det kallt i rummet så får man släppa in lite kall luft under täcket så ens älskade måste värma ens nakna kropp, underbart!

När jag bodde i USA och det var riktigt hett (ingen AC) brukade jag sova naken under ett lakan, och när jag blev för varm så gick jag ut och doppade mej i poolen underbart
 
Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Kawakex skrev:
2555820 Jag brukar vakna när jag kör med visiret uppe på väg till jobbet, gött med den kalla luften.:tummenupp
Se är det kallt i rummet så får man släppa in lite kall luft under täcket så ens älskade måste värma ens nakna kropp, underbart!

Det där är ett ständigt "problem" när man har brutta... Hon vill alltid ligga nära och värma sig... Jag håller på att dö av värmeslag då. Har hänt mer än en gång att man har slaggat på soffan utan bråk inblandat :rofl

Edit: Jag har ingen pool i mitt betongghetto... Badkar räknas inte va? :tungan
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
C.Barrow skrev:
2555833 Det där är ett ständigt "problem" när man har brutta... Hon vill alltid ligga nära och värma sig... Jag håller på att dö av värmeslag då. Har hänt mer än en gång att man har slaggat på soffan utan bråk inblandat :rofl

Edit: Jag har ingen pool i mitt betongghetto... Badkar räknas inte va? :tungan
Min kille kan inte ligga på sidan när han ska sova men han brukar alltid spoona med mig tills jag somnat sen lägger han sig på ryggen gulligt va?:tuttar
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Sover i kallingarna för dom som är intresserade!
Billigast möjliga, typ 3 för 100:- eller nåt.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Yabba skrev:
2555910 Sover i kallingarna för dom som är intresserade!
Billigast möjliga, typ 3 för 100:- eller nåt.
Alltså kallsong eller boxer? Det finns nämligen inget sexigare än ett par vita kalsonger på en vältränad kropp med ett rejält put i byxan. Jammie:tuttar
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Kawakex skrev:
2555462 ...samma på sommaren då brukar jag gå i kjol utan ´trosor under det är så svalt och skönt. Trosfritt:yoparty

That´s it! Nästa år ska jag krascha ordentligt på Falkenberg! :kär :nurse
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top