Exakt , nej men den andra munnen behöver också andasThe Svånk skrev:2555638[QUOTE Bra tips, Men om man vill det då? Det finns ju inga snygga bomullstrosor så att gå i den synteten en hel dag så är det väldigt befriande att andas
QUOTE]
Har du dom på huvudet
Exakt, detta huggande börjar ju bli lite tråkigt.Dee_cati skrev:2555635Fast måste de vara så snygga då om man är på jobbet? Ett par vanliga bomullsstring måste ju vara bättre? Nu vet ju jag inte vad du jobbar som, det kanske krävs sidentrosor
Vad spelar det för roll om man berättar sina sov-vanor för folk? Lättirriterade människor kan hoppa in i en annan tråd *cupcake* Eller är det så skoj att hugga?
Brukar dra förhuden över kroppen, som en sovsäck ungefär. Värmer jättegott.Kawakex skrev:2555462Jag har ett sött litet nattlinne och älskar att vara helt bar under, inga trosor, det blir så luftigt och skönt, samma på sommaren då brukar jag gå i kjol utan ´trosor under det är så svalt och skönt. Trosfritt
Jag vill alltid ha snygga trosor för den ger en sexig självkänsla som genomlyser ens utsrålning, Jag är en tokfantast av sexiga underkläder, mina senaste trosor kostade 650 spännDee_cati skrev:2555635Fast måste de vara så snygga då om man är på jobbet? Ett par vanliga bomullsstring måste ju vara bättre? Nu vet ju jag inte vad du jobbar som, det kanske krävs sidentrosor
Vad spelar det för roll om man berättar sina sov-vanor för folk? Lättirriterade människor kan hoppa in i en annan tråd *cupcake* Eller är det så skoj att hugga?
Ojoj, stor förhud eller liten kropp???matbr skrev:2555653Brukar dra förhuden över kroppen, som en sovsäck ungefär. Värmer jättegott.
[/QUOTE]Vad spelar det för roll om man berättar sina sov-vanor för folk? Lättirriterade människor kan hoppa in i en annan tråd *cupcake* Eller är det så skoj att hugga?
Billigt och jättesexigt!Kawakex skrev:2555655...mina senaste trosor kostade 650 spänn
Ojoj, stor förhud eller liten kropp???
Cupcake skrev:2555663
Skaffa värmeslingor eller en fårfäll, finns inget härligar att sätta fötterna på när man vaknar, det är skönt att ha det kallt i rummet och varmt under täcket, tycker jag.C.Barrow skrev:2555711Jag sover naturellt jag
Fast jag blir så grymt varm när jag går och lägger mig också... Sommaren är en plåga då man sover utan täcke helt. På vintern har jag en tunn filt i påslakanet och fönstret öppet rätt mycket. Har termometer i sovrummet och verkar trivas bäst att sova i runt 12-14 grader Fast kallt när man skall gå upp och sätter fötterna på golvet
Bus-Bo skrev:2555557Skönt med en likasinnad, inget slår ett duntäcke, men det bör ju kompletteras med strumpor på vintern, gärna en tshirt åsså. Så är det när man är så lång så man sticker ut utanför täcket. Lättfrusen också.
Kawakex skrev:2555758Skaffa värmeslingor eller en fårfäll, finns inget härligar att sätta fötterna på när man vaknar, det är skönt att ha det kallt i rummet och varmt under täcket, tycker jag.
Jag brukar vakna när jag kör med visiret uppe på väg till jobbet, gött med den kalla luften.C.Barrow skrev:2555773Exakt Kallt i rummet men varmt under täcket är kanon. Jag behöver nog det där kalla golvet trots allt för att vakna till när klockan ringer vid halv sex. Man vaknar ju till lite bättre iaf
Kawakex skrev:2555820Jag brukar vakna när jag kör med visiret uppe på väg till jobbet, gött med den kalla luften.
Se är det kallt i rummet så får man släppa in lite kall luft under täcket så ens älskade måste värma ens nakna kropp, underbart!
Min kille kan inte ligga på sidan när han ska sova men han brukar alltid spoona med mig tills jag somnat sen lägger han sig på ryggen gulligt va?C.Barrow skrev:2555833Det där är ett ständigt "problem" när man har brutta... Hon vill alltid ligga nära och värma sig... Jag håller på att dö av värmeslag då. Har hänt mer än en gång att man har slaggat på soffan utan bråk inblandat
Edit: Jag har ingen pool i mitt betongghetto... Badkar räknas inte va?
Brr, det känns lite snålkallt här i sovsäcken...Kawakex skrev:2555820...så ens älskade måste värma ens nakna kropp, underbart!
Alltså kallsong eller boxer? Det finns nämligen inget sexigare än ett par vita kalsonger på en vältränad kropp med ett rejält put i byxan. JammieYabba skrev:2555910Sover i kallingarna för dom som är intresserade!
Billigast möjliga, typ 3 för 100:- eller nåt.
Kawakex skrev:2555462...samma på sommaren då brukar jag gå i kjol utan ´trosor under det är så svalt och skönt. Trosfritt
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|