Halogen
Apajävel!
Gillar inte när paketet ramlar omkring okontrollerat, således sover jag med boxers på.
Tältade i Sarek en gång och då skulle du varit där... av båda skälen...Kia skrev:2556588Nha, gillar ju att sova naken...
E ganska varm av mig på natten....
Halogen skrev:2556597Gillar inte när paketet ramlar omkring okontrollerat, således sover jag med boxers på.
zoddri skrev:2556617Samma här, inte så kul när den slingrat sig runt benet och man mosar stackarn..
Sen har jag för mycket rövsvett för att sova naken, sängen skulle lukta konstigt efter några dagar och jag gillar inte att tvätta.
Kawakex skrev:2555584Bra tips, Men om man vill det då? Det finns ju inga snygga bomullstrosor så att gå i den synteten en hel dag så är det väldigt befriande att andas
Hur sover du då?
Kawakex skrev:2555820...så ens älskade måste värma ens nakna kropp, underbart!
Mer, mer, PM'a mig fler Ny tjej... bilder. Din älskade måste vara fullständigt överväldigad av lycka över att du outar dig här på SH...Kawakex skrev:2555820...när jag blev för varm så gick jag ut och doppade mej i poolen underbart
HanneZ skrev:2555516Nån som får för lite uppmärksamhet hemmavid nu igen?
IronMike skrev:2556579Är ni ortodoxa judar?
Dee_cati skrev:2557744Hur mena sej?
För övrigt så sov jag alltid med kallingar i yngre tonåren men senare i gymnasiet så blev det naket. Nån gång har man somnat med kallingar men då vaknar jag av att de har veckat sig eller dylikt och då är det bara att slita av sig dem.
Sen är det lite jobbigt att jag gärna sover i 15 grader medans tjejen fryser så fort det är under 22 grader i rummet Så när jag ligger och försöker sova i värmen så ligger hon och klänger på mig för att hon fryser. Sen att hon somnar på mindre än en sekund och jag tar ca 20 minuter på mig gör inte saken bättre...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|