Är det normalt att sova naken?

Vad har ni på er när ni sover?


  • Antal röstningar
    0

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Gillar inte när paketet ramlar omkring okontrollerat, således sover jag med boxers på.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
hah...

ah fy fan, ogillar att sova utan mina boxer.. tror jag gjort det kanske en eller två ggr efter lite aktiviteter o jag trivdes inte me de... har så stor hängande pung så måste ha mina tajta boxer för o hålla fast :D :D :D
 

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Ort
uume
Hoj
Honda VFR1200F -10
Halogen skrev:
2556597 Gillar inte när paketet ramlar omkring okontrollerat, således sover jag med boxers på.

Samma här, inte så kul när den slingrat sig runt benet och man mosar stackarn..
Sen har jag för mycket rövsvett för att sova naken, sängen skulle lukta konstigt efter några dagar och jag gillar inte att tvätta.
 

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Vi är alla nakna inför gud bla bla.... :mattias

Sover nog oftast i kallingar så chorizon ligger där den skall men också en hel del i mässingen. Fan va intressant, ni har väl fungerande pennor kära läsare?
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Givetvis sover man naken.
Sover man i kallingar så får inte kulorna den kyla dom behöver å de e inte bra för fertiliteten.
Enda gången det kan vara bra att sova i kallingar är då man drömmer om otukt och tidelag...
 

Heol

En 750 som går som en 1000
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Norrut
Hoj
GSXR 750
Sova naken? Man vaknar varje gång man vänder på sig, försök sova själv när spettet pekar rakt ut.
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
zoddri skrev:
2556617 Samma här, inte så kul när den slingrat sig runt benet och man mosar stackarn..
Sen har jag för mycket rövsvett för att sova naken, sängen skulle lukta konstigt efter några dagar och jag gillar inte att tvätta.

Amen brother :tummenupp
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Kawakex skrev:
2555584 Bra tips, Men om man vill det då? Det finns ju inga snygga bomullstrosor så att gå i den synteten en hel dag så är det väldigt befriande att andas


Hur sover du då?

Siden är inte ett syntetmaterial!
Det finns gott om snygga bomullstrosor, bomull är ett jättebra material att ha nära kroppen.

Själv sover jag helst naken, använder både boxer och breifs, men absolut hatar dressmans boxerkallingar som måste vara konstruerad av en kärring.
Itchy & Scratchy trillar hela tiden ut på sidorna, vilket är ungefär det vidrigaste som finns, alla slags Y eller H frontar går bort, dels är det ändå för trångt att lirka ut ormen genom den öppningen, dels skaver sömmarna vid framåtlutad sittställning (cykel/motorcykel)

Så, nu har ni fått alla fakta om mina kalsongvanor som ni inte visste att ni inte ville ha.

PS, glömde att inflika att jag har pung i storleksklassen kojuver, så alla mina kallingar går sönder straxs bakom gottepåsen vilket gör att man får luftcirkulation i pungvecket.
 

Dominator-Rocks

Guest
Hemma: Boxarshorts

Andra skumma ställen: Polare,Vikingline båtar, mm, Full Gear!
Jeans tshirt hoodtröja med huvan över skallen! :zpy på andras sängkläder!


(I vissa fall snorkel Å´cyklop):näsblod
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Blandat..

Men jag har en tjejkompis som alltid har strumpor, mjukbyxor och hoodtröjja på sig! på vintern även underställ och mössa..
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
IronMike skrev:
2556579 Är ni ortodoxa judar? :va

Hur mena sej?

För övrigt så sov jag alltid med kallingar i yngre tonåren men senare i gymnasiet så blev det naket. Nån gång har man somnat med kallingar men då vaknar jag av att de har veckat sig eller dylikt och då är det bara att slita av sig dem.
Sen är det lite jobbigt att jag gärna sover i 15 grader medans tjejen fryser så fort det är under 22 grader i rummet :huvet Så när jag ligger och försöker sova i värmen så ligger hon och klänger på mig för att hon fryser. Sen att hon somnar på mindre än en sekund och jag tar ca 20 minuter på mig gör inte saken bättre...
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Read my avatar!!!!!!!
 

Dominator-Rocks

Guest
Dee_cati skrev:
2557744 Hur mena sej?

För övrigt så sov jag alltid med kallingar i yngre tonåren men senare i gymnasiet så blev det naket. Nån gång har man somnat med kallingar men då vaknar jag av att de har veckat sig eller dylikt och då är det bara att slita av sig dem.
Sen är det lite jobbigt att jag gärna sover i 15 grader medans tjejen fryser så fort det är under 22 grader i rummet :huvet Så när jag ligger och försöker sova i värmen så ligger hon och klänger på mig för att hon fryser. Sen att hon somnar på mindre än en sekund och jag tar ca 20 minuter på mig gör inte saken bättre...

:D Shit om det ändå vore kallingarna som vecka sig! Du har tur som har en liten snopp!

För oss vällutrusstade är det ett RENT helvete! Man måste ha ett par skapligt tajta boxarshorts som håller the package på plats!

Har hänt att jag vaknat utan och då är den överallt............:huvet :jobbigt
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Beror ju på hur varmt de är i rumet oftast, är allt för varmblodig tydligen för att gilla sova i ett rum över 22 grader...men de är huget som stucket för mej...jag sover lika gärna naken som i trosor...
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Min moster köpte ett underbart pyjamas (snarare hotpants och ett litet litet gulligt linne) till min dåvarande flicka. Jag tacka min gud för den. Fan va sexigt...:näsblod
Fick dock alltid tjöta på henne att ta på sig den, hon föredrog att sova i en luftig t-shirt..

Själv sover jag med kallingarna.. Så jobbigt när man börjar suga av sig själv i sömnen.

Edit: Under vintern tar jag även på mig en t-shirt. Är det rikigt jäkla kallt kanske även byxor..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top