Kapten Blåskägg
Ny medlem
AndreasNo skrev:2562062Allt du skrev låter toppen
Jag kan också skriva massa goja o leka smart.. jag lovar.
Ös på killen
AndreasNo skrev:2562062Allt du skrev låter toppen
Jag kan också skriva massa goja o leka smart.. jag lovar.
Kapten Blåskägg skrev:2560948Nej jag har inte det behovet, men skulle det öka din intellektuella rörlighet så kan jag tänka mig att ställa upp
Kapten Blåskägg skrev:2562068Ös på killen
AndreasNo skrev:2562105
Vet att du är allas lilla gud här så mjaja..
Nursey skrev:2562098App app app Kapten Blåskägg..vad var dina första ord till mig?
"Om det där är sant så mäter jag min *** i ljusår?"..låter det bekant?
Jonathan. skrev:2562215Nu är det något som inte stämmer här.
Inför en feminin varelse inleder alltid Kaptenen konversationen med "Tjena kexet", alternativt "Tjena cheyen".
Är han på ett modigt humör kan även fraserna "Står du här och smular", "Skaru med på gixxern elle´" adderas.
Nursey skrev:2562218Du var ju där..det var skrivna ord..nattspammande vill jag minnas..dock skrev han dom
Nursey skrev:2562098App app app Kapten Blåskägg..vad var dina första ord till mig?
"Om det där är sant så mäter jag min *** i ljusår?"..låter det bekant?
Jonathan. skrev:2562226Han måste haft ett tillfälligt hjärnsläpp.
.. som fortfarande pågår
Kapten Blåskägg skrev:2562257Jag erkänner att jag missbedömde storleken på dina rattar, men du fick väl offentligt upprättelse om jag inte minns fel?
Nursey skrev:2562263Nja..det var iof inte det jag ville åt..utan mer att du mäter vissa delar av din anatomi ...i nanometer
Ullis skrev:2559480Menar du att det skulle finnas två lika stora spånkoppar???
Nä, jag tror att det handlar om "one of a kind" här.
Nu får ni för fan sluta hacka på kexet, hon är ju en skitsöt tjej, och rolig med. Det verkar som nån slags avundsjuka det här, tycker du inte att det är ganska uppenbart att du hackar på henne på det jävla viset, du blir ju ännu mer patetisk då. Skärp dig för fan
Turboman1 skrev:2562841Joinade oktober 2006Ullis skrev:2559480Menar du att det skulle finnas två lika stora spånkoppar???
Nä, jag tror att det handlar om "one of a kind" här.
Nu får ni för fan sluta hacka på kexet, hon är ju en skitsöt tjej, och rolig med. Det verkar som nån slags avundsjuka det här, tycker du inte att det är pinsamt uppenbart att du hackar på henne på det jävla viset, du blir ju ännu mer patetisk då. Skärp dig för fan
Skriver man korkade inlägg får man räkna med att få lite skit. Hur många sunkiga natt-jobbartrådar har ni skapat nu? 48?
Hallå vad är det med er egentligen. Fattar ni inte att jag driver med er, fattar ni inte det så är det ju ni som är korkadeKapten Blåskägg skrev:2559014Du är, utan konkurens, den mest korkade människa jag stött på.
Vad fan har du för problem??? Får du ingen som helst uppmärksamhet IRL eller vad är det frågan om? Snälla säg att det är så, säg att alla i din omgivning tycker att du är så j-a bombad så att det inte går att umgås med dig.
Mattias: Ta bort den här patetiska bimbon!!!
Nä jag har inte lyckats klura ut om du skämtar och i så fall när?Kawakex skrev:2562895Hallå vad är det med er egentligen. Fattar ni inte att jag driver med er, fattar ni inte det så är det ju ni som är korkade
Hahahaha, jag förstår varför, att driva med någon är inte samma som att skämta. OKI? Jag kan skicka ett pm nån gång och förklara om jag pallarMaxxi skrev:2562899Nä jag har inte lyckats klura ut om du skämtar och i så fall när?
Turboman1 skrev:2562841
Nu får ni för fan sluta hacka på kexet, hon är ju en skitsöt tjej, och rolig med. Det verkar som nån slags avundsjuka det här, tycker du inte att det är ganska uppenbart att du hackar på henne på det jävla viset, du blir ju ännu mer patetisk då. Skärp dig för fan
Ullis skrev:2563097Att alltid killar tror att man retar sej på en annan tjej för att man tror man har konkurrens?? Tror du grabbarna också gör det av det skälet?
Jag tycker att hon är slut & har också sagt till henne att jag ska försöka ignorera hennes inlägg. Är hon då så dum att hon fortsätter att skriva personliga pm & i min GB, då får hon ta det.
// Ullis
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |