Är det ok att bygga Streetfighter av en Bimota ?

Är det ok att bygga Streetfighter av en Bimota ?

• Antal röstningar
    0
Aldrig stavas med ETT l... :fatta!

Bimota stavas BIMOTA.... :fatta!

Bimota är ett hopplock från första början, bara att bygga vidare.... :fatta!

TYSKEN har RÄTT ..... :fatta!

HM, en bimota utan kåpor är som att se ens mormor utan underbyxor......båda förtjänar mer värdighet.
Trodde att ALLA hojar var hopplock? :va , inkl. vissa byggen som härrör från di norra delarna av uppland :hihi

beelsebub skrev:

HM, en bimota utan kåpor är som att se ens mormor utan underbyxor......båda förtjänar mer värdighet.
Trodde att ALLA hojar var hopplock? :va , inkl. vissa byggen som härrör från di norra delarna av uppland :hihi

Har du sett din mormor i underbyxor...din perversa :cdevil
Mitt bygge ÄR ett hop plock....och det är helt ok.
Det det heter Rectum Vobiscum ...... :fatta!

tassen skrev:
Har du sett din mormor i underbyxor...din perversa :cdevil
Mitt bygge ÄR ett hop plock....och det är helt ok.
Det det heter Rectum Vobiscum ...... :fatta!

Inte har han det inte............men fantasi det har han :tungan

Åvadårådå, heter Rectum Vobiscum?? beror väl på lite vad man åsyftar,jämras vasserbisser (fri översättning)

Pax (latin)= fred/frid ( se eng.peace eller ital. pacifico)
Rectum (latin)= ändtarmsöppning
Å med det åsyftar jag att jag vill ha lite lung och ro där (:arsele ) Då vibrationer från V-twinen, kraftfulla och sporadiska gasatacker samt div. försök till olaga intrång från mina tvångsneurotiska silverfiskar har en tendes att trötta ut ovan nämnda kroppsdel.

Ser fram emot fler ihopplock från dig, dom är coola ju :pannkyss

Frides liljor

OK, låt oss nu återgå till ursprungsämnet.
Inget mera prat om bakdelar :ajjabajja

47 personer har sagt JA till att det är ok att bygga figter på en Bimota och
42 personer har sagt NEJ.

Trodde det skulle vara fler som sa nej om jag ska vara ärlig.
Intresting..

Nein! Ingen skall begå ein sådan helgerån ostraffad!
Trots allt så är Bimotan väldigt unik och byggd i liten serien. Därför så bör man ju inte bygga om den!
Skulle någon tycka det var ok att bygga om en MotoGP-hoj till streetfighther också? Eller ett NCRbygge?

Nu var ju denna Bimota nicht ein riktig bimota(ingen ducati-motoren), men fortfarande. Jag säga nein!! Bygg tillbaka till originalen!

/Günther

BIMOTA = BInågon MOnågon TAmburini = en av de absolut bästsa mc designer som fiins. Koll abara på nya MV Augusta. :tummenupp

Den är snygg som den är. En ovanlig hoj som drar till sig uppmärksamhet. Det är väl ok att bygga om den men då syns det inte längre vad det är för hoj. I alla fall inte för "lekmän" och pöbeln i övrigt.

Günther skrev:
Skulle någon tycka det var ok att bygga om en MotoGP-hoj till streetfighther också? Eller ett NCRbygge?
/Günther
NCR har ju byggt om en av sina gamla SBK Duccar till en streetfighter. Testad i någon mc-tidning för ett tag sedan.

Bim bim bim bim, baba, ba,ba, babi, bi,bi, iiii,oi..oiiiiiiii

beelsebub skrev:
Inte har han det inte............men fantasi det har han :tungan
Åvadårådå, heter Rectum Vobiscum?? beror väl på lite vad man åsyftar,jämras vasserbisser (fri översättning)
Pax (latin)= fred/frid ( se eng.peace eller ital. pacifico)
Rectum (latin)= ändtarmsöppning
Å med det åsyftar jag att jag vill ha lite lung och ro där (:arsele ) Då vibrationer från V-twinen, kraftfulla och sporadiska gasatacker samt div. försök till olaga intrång från mina tvångsneurotiska silverfiskar har en tendes att trötta ut ovan nämnda kroppsdel.
Ser fram emot fler ihopplock från dig, dom är coola ju :pannkyss
Frides liljor

:pannkyss , tack för att du tar ner mig på jorden ,,det heter för övrigt messerschmitter, eller om det var fockewulfer,, :va

Hörru duru, vi kanske skulle sätta oss ner och kolla vad vi skulle kunna göra med våra hojar och vad en BIMOTA skulle kunna bli om vi satte såg å klinga och plastskooa i den, vad tror du.?
Behöver lite boll plank just nu, lite idetorka, all bygger som jag redan gjort eller tänkt göra..hör av dig du kan pma förresten.

Angående BIMoTaN, fortfarande så är det helt ok att bygga, kan man bygga på Munch Mamuth så kan man göra vad som hellst. :tummenupp

tassen skrev:
:pannkyss , tack för att du tar ner mig på jorden ,,det heter för övrigt messerschmitter, eller om det var fockewulfer,, :va

Hörru duru, vi kanske skulle sätta oss ner och kolla vad vi skulle kunna göra med våra hojar och vad en BIMOTA skulle kunna bli om vi satte såg å klinga och plastskooa i den, vad tror du.?
Behöver lite boll plank just nu, lite idetorka, all bygger som jag redan gjort eller tänkt göra..hör av dig du kan pma förresten.

Angående BIMoTaN, fortfarande så är det helt ok att bygga, kan man bygga på Munch Mamuth så kan man göra vad som hellst. :tummenupp

Tjena igen
Håller på och kollar upp priser samt mått på Yoshimuras Rs-5:a samt fnular lite på biltemas rostfria avgasslang. (finns i 40mm och 45mm för ingen peng alls. Undrar bara om dom expanderar mycket? Va det inte ölkväll på onsdag, kommer du dit då kan vi ju fnula lite, annars så hörs vi väl ändå.
Ha de så hörs vi/B

*drar upp en gammal tråd*

Att den skulle vara snygg original kan diskuteras, då det är en yb6.
En annan sak, (jag har just ringt på denna hoj) är att i annonsen som visas här är det en FZR-motor -94, och enl säljaren en YZF-motor från -97 :va

Så fan vet vad man ska tro...
Sen känns det lite som att man betalar för dekalen mer än nåt annat när det är R1-tank, Ducceröv, Dukefront, mm, mm.
Lite sugen är jag allt, men är en Bimota från -88 överhuvudtaget skoj att ta på en snabb sväng?
Motorn är ju ok, iaf på mellanregister, men sen då? :va

Günther skrev:
Nein! Ingen skall begå ein sådan helgerån ostraffad!
Trots allt så är Bimotan väldigt unik och byggd i liten serien. Därför så bör man ju inte bygga om den!

Nu var ju denna Bimota nicht ein riktig bimota(ingen ducati-motoren), men fortfarande. Jag säga nein!! Bygg tillbaka till originalen!

/Günther

har du sett moto gp hojarna nakna eller!!?? :P
haha fan en sån fighter skulle man juh slippa leta enorma drev till... dom går juh på bakhjulet så det räcker endån ;)

näe men itll ämnet så verkar bimotan vara ett väldigt "njaaaaa" projekt... men varför inte?

Man behöver väl inte modda ramen med skärbrännaren?

Bygga en ny subframe eller bya delar i allmänhet är ju inget helgerån..

Tyckter mig minnas någon Bimota fighter från någon gammal Streetfighters så bygg och var glad..

Fighters är som allt annat.. Det är inte roligt om varenda jävel har en likadan.

De flesta engelska byggena tex är ju baserad på en kvaddad orginalbåge eller en nybyggd ram med bitar från en rad donatorer..

Happy moddin' :)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...