Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
beelsebub skrev:Bimota är ett hopplock från första början, bara att bygga vidare....![]()
HM, en bimota utan kåpor är som att se ens mormor utan underbyxor......båda förtjänar mer värdighet.
Trodde att ALLA hojar var hopplock?, inkl. vissa byggen som härrör från di norra delarna av uppland
![]()
tassen skrev:Har du sett din mormor i underbyxor...din perversa![]()
Mitt bygge ÄR ett hop plock....och det är helt ok.
Det det heter Rectum Vobiscum ......![]()
NCR har ju byggt om en av sina gamla SBK Duccar till en streetfighter. Testad i någon mc-tidning för ett tag sedan.Günther skrev:Skulle någon tycka det var ok att bygga om en MotoGP-hoj till streetfighther också? Eller ett NCRbygge?
/Günther
beelsebub skrev:Inte har han det inte............men fantasi det har han![]()
Åvadårådå, heter Rectum Vobiscum?? beror väl på lite vad man åsyftar,jämras vasserbisser (fri översättning)
Pax (latin)= fred/frid ( se eng.peace eller ital. pacifico)
Rectum (latin)= ändtarmsöppning
Å med det åsyftar jag att jag vill ha lite lung och ro därarsele ) Då vibrationer från V-twinen, kraftfulla och sporadiska gasatacker samt div. försök till olaga intrång från mina tvångsneurotiska silverfiskar har en tendes att trötta ut ovan nämnda kroppsdel.
Ser fram emot fler ihopplock från dig, dom är coola ju![]()
Frides liljor
tassen skrev:, tack för att du tar ner mig på jorden ,,det heter för övrigt messerschmitter, eller om det var fockewulfer,,
![]()
Hörru duru, vi kanske skulle sätta oss ner och kolla vad vi skulle kunna göra med våra hojar och vad en BIMOTA skulle kunna bli om vi satte såg å klinga och plastskooa i den, vad tror du.?
Behöver lite boll plank just nu, lite idetorka, all bygger som jag redan gjort eller tänkt göra..hör av dig du kan pma förresten.
Angående BIMoTaN, fortfarande så är det helt ok att bygga, kan man bygga på Munch Mamuth så kan man göra vad som hellst.![]()
Wiseguy skrev:Ta reda på motornummret.
Du kan oftast med hjälp av det lista ut var & när den byggdes.
Günther skrev:Nein! Ingen skall begå ein sådan helgerån ostraffad!
Trots allt så är Bimotan väldigt unik och byggd i liten serien. Därför så bör man ju inte bygga om den!
Skulle någon tycka det var ok att bygga om en MotoGP-hoj till streetfighther också? Eller ett NCRbygge?
Nu var ju denna Bimota nicht ein riktig bimota(ingen ducati-motoren), men fortfarande. Jag säga nein!! Bygg tillbaka till originalen!
/Günther
Tysken skrev:Vilken ÜBERGRÜM jävla EPA-traktor det skulle bli!![]()
Lipa mindre, bygg mer![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning