Är det ok att ligga med fula tjejer?

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Vill ni inte ligga med oss fula tjejer så ligger vi helt enkelt med andra "fula" tjejer istället.. Då blir alla fula flator och dom snygga får ni slåss om och för er som blir utan snygg tjej blir helt enkelt utan ligga!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vill ni inte ligga med oss fula tjejer så ligger vi helt enkelt med andra "fula" tjejer istället.. Då blir alla fula flator och dom snygga får ni slåss om och för er som blir utan snygg tjej blir helt enkelt utan ligga!

Det är väl precis så det är i dagsläget väl :va Jag känner iofs en snygg flata men hon är inte representativ för hela flatkåren...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det är väl precis så det är i dagsläget väl :va Jag känner iofs en snygg flata men hon är inte representativ för hela flatkåren...

Alla flator jag känner är skitsnygga, total waste of pussy således :huvet

Dock ser man ju ibland butchar som är för fula för sitt eget bästa.

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Jag har också stött på många snyggingar.. Jag var på priden för några år sen med väninnor och vi satt och diskuterade just fula och snygga.. Kvinnliga eller "manliga".. Men grabbiga flator kan jag hålla med om inte är så tilltalande! Mer kvinnlighet åt folket!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Om det är 4 snygga tjejer och 1 ful och du väljer den fula så är det ej okej, men om det är bara fula och du tar en ful för att få ladda av skotten så är det lugnt.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Om det är 4 snygga tjejer och 1 ful och du väljer den fula så är det ej okej, men om det är bara fula och du tar en ful för att få ladda av skotten så är det lugnt.

Om dom 4 snygga har nobbat och den fula tycker synd om en då?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8

ok; du klassar dig som ful.

kan du prata ihop dig med andra tjejer här på sh, för att dela in er i snygg- resp fulgruppen?

bra att veta, ifall den tjejen svarar i denna tråd.

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
tack. känns bra att veta att vi delar samma åsikt i någon fråga.

annars tycker jag det är mycket snack på tjejer här, men oftast i totalt värdelösa trådar. när det är allvar så håller de sig borta :död

Ja, det är lite typiskt brudana på SH att bara tjafsa i en massa kärlekstrådar och vad man sniffade på för gardintyg på Hemtex och annat totalt jävla onödigt :död

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Ja, det är lite typiskt brudana på SH att bara tjafsa i en massa kärlekstrådar och vad man sniffade på för gardintyg på Hemtex och annat totalt jävla onödigt :död

stora frågan är egentligen hur många av sh-tjejerna som har hoj...dags att gå tillbaka till köket kanske och röra i grytan...

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha