Är det sant att förarprovskontoret stänger om ca två veckor?

125kubik

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
kawasaki
Hon på VV sade att dem stänger om två veckor, och sedan inte öppnar förrän maj :3freak

Har tittat runt som en galen på VV's hemsida, inte hittat något som styrker detta.

Är det sant? Säg att det bara vad VV tanten som tagit något olämpligt! Hon kanske menade att trafikskolorna slutar att ge lektioner om två veckor?

Är det sant är det ju helt fuckat! Isåfall kommer jag i ren protest köra utan kort i vinter tamejfan!

Mitt kunskapsprov går ut i början av maj annars :tummenupp

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Letar ratbike
125kubik skrev:
Hon på VV sade att dem stänger om två veckor, och sedan inte öppnar förrän maj :3freak

Har tittat runt som en galen på VV's hemsida, inte hittat något som styrker detta.

Är det sant? Säg att det bara vad VV tanten som tagit något olämpligt! Hon kanske menade att trafikskolorna slutar att ge lektioner om två veckor?

Är det sant är det ju helt fuckat! Isåfall kommer jag i ren protest köra utan kort i vinter tamejfan!

Teori provet eller?

Ja sattsa på att försöka boka en tid, vet inte alls när dmo stänger men det var länge sedan jag såg uppkörning för mc i stan nu.....

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Lät lite lurigt men jag är ganska så säker att hon menade att efter den dagen kan man inte köra upp med i år längre utan får vänta tills nästa år, jag körde up sista dan här uppe och de var för 2 veckor sen nu, söderöver kanske ni har nån vecka kvar än så länge..

pho

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
CBR900RR
125kubik skrev:

Uppkörning vad jag har hört 15 oktober teori ???

/pho

storcken89

Allting ä relativt!!
Gick med
31 May 2005
Hoj
Tzr -91 med kromat effektblås, stålomspunnet, inflyttad skylt å baklyse, miniblink, tonat kåpglas, öppet filter osv
Jag har då bokat tid till teorin samma dag som jag fyller år, dvs den 28 oktober!! :yoparty

125kubik

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
kawasaki
Teori lär man väl skriva året om, men det skiter jag i, för har redan skrivit :)

Får väl ringa imorgon igen...

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
De brukar sluta med mc-uppkörningarna i oktober, ja...
Tror inte direkct att det är vv-tanten som hittat på det.

125kubik

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
kawasaki
Fy fan... Kanske en dum fråga, men hojen måste väl vara påställd och försäkrad på uppkörningen va?

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
125kubik skrev:
Fy fan... Kanske en dum fråga, men hojen måste väl vara påställd och försäkrad på uppkörningen va?

det var nog en dum fråga

edit: för att vara tydlig JJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA

_bamse_

Grusbusare
Gick med
3 Oct 2005
Hoj
Yamaha dt125R-04
Tror tanten ifråga har rätt då jag klarade min uppkörning förra veckan som var sista chansen innan maj.. kan ju tillägga att han jag körde upp för hade alldrig sett någon köra så sakta som vad jag gjorde på lågfartsprovet :D han frågade om jag var Trial åkare *STOLT* :blah

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
_bamse_ skrev:
Tror tanten ifråga har rätt då jag klarade min uppkörning förra veckan som var sista chansen innan maj.. kan ju tillägga att han jag körde upp för hade alldrig sett någon köra så sakta som vad jag gjorde på lågfartsprovet :D han frågade om jag var Trial åkare *STOLT* :blah

tjao körde du upp på en dt förstår jag varför :tungan
mer lättkörd moppe finns inte

_bamse_

Grusbusare
Gick med
3 Oct 2005
Hoj
Yamaha dt125R-04
moppe? :kocko nu blir jag lite besviken på dej faktiskt :( men visst har du rätt Dt är ju en av dom enklaste att köra upp på. får se hur det går när man tar tungt mc kort när man blir äldre om balansen sitter kvar ;)

Nyheter
Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende