Omgclayaiken
Ny medlem
Goddag, i år tog jag mitt efterlängtade mc kort (dock a2 därav mitt dilemma) och nu 300 mil senare känner jag att jag vill ha mer. Jag uppskattar inte riktigt ljudet min maskin ger ifrån sig, påminner mig lite av en trimmad symaskin. Suget att få känna på hur en riktig hoj drar på vore ett himmelrike det med.
Så nu med 1 säsong kvar innan jag kan köra upp för det tunga körkortet så funderar jag på att leka bandit och skaffa mig en tyngre... Men frågan kvarstår ju, är det värt risken? Är det svårt att bli 'påkommen' om man inte dunkar på i 200 genom valfri småort?
Alternativt så kan jag köpa ett slip on till min nuvarande hoj för att öka pirret i magen men det ökar ju effekten och då blir den klassad som tung den med
Så vad tycker ni om detta? Hur skulle ni gjort?
Så nu med 1 säsong kvar innan jag kan köra upp för det tunga körkortet så funderar jag på att leka bandit och skaffa mig en tyngre... Men frågan kvarstår ju, är det värt risken? Är det svårt att bli 'påkommen' om man inte dunkar på i 200 genom valfri småort?
Alternativt så kan jag köpa ett slip on till min nuvarande hoj för att öka pirret i magen men det ökar ju effekten och då blir den klassad som tung den med
Så vad tycker ni om detta? Hur skulle ni gjort?