Är detta det svenska svaret på Torque filmen?

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
...Är det inte den nya Wallander filmen som är den svenska motsvarigheten till Torque ?

Chase

Don´t screw with me, Ill screw you back!
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Hojar
Den stora frågan är väl vem här på SH var med vid inspelningen och körde hojar? Någon borde det rimligt vara men kanske skammen är för stor? :D

Öla1

Nu på 3 + 1 cylindrar
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
Speed Triple -02, XT 600E -91
Såg Torque på tv6 nu ikväll. Snacka om kalkonrulle! Riktigt underhållande :D
Förutom ljuden, hojslagsmålen och det andra som redan nämnts, så gillade jag biten när de kör i typ överljudsfart i stadstrafik på en Y2K och nån släde på lustgas :yoparty

Absolut_Jonas

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Hoj
K5
Hoppas jag inte svär i kyrkan nu men är det bara jag som tycker att Torque är riktigt dåligt gjord? Man kan inte ta en sådan film seriöst och blir bara irriterad på alla overkliga scener! Min åsikt iaf.

SÅ! nu kan ni börja såga mig!

Tuxedo

Du har inte en chans -Ta den!
Gick med
19 Aug 2008
Hoj
GSXR 1000, K7 & K3
Code:
Hoppas jag inte svär i kyrkan nu men är det bara jag som tycker att Torque är riktigt dåligt gjord? Man kan inte ta en sådan film seriöst och blir bara irriterad på alla overkliga scener! Min åsikt iaf.

Såga mig oxå, för det var bland det sämsta jag sett! Såååå overklig! Även synd att "skurktjejen" var snyggare än "hjältetjejen" :)

shush

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2006
Hoj
zx6r

Vännen, här blir man bara sågad om man tycker torque är bra. :krama

Absolut_Jonas

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Hoj
K5
Code:

Såga mig oxå, för det var bland det sämsta jag sett! Såååå overklig! Även synd att "skurktjejen" var snyggare än "hjältetjejen" :)

haha! :tuttar

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Försöker komma på något snällt att säga om Torque men det är jäklar i mig inte lätt när det är saftiga fel i varenda scen, vad sägs om att trycka fast en enorm mobiltelefon på utsidan av hjälmen och snacka som vanligt, funkar nog. :gnissla
Fanns en o annan snygg hoj med iofs. :)

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Råkade se denna igår...ok att svensk film är dålig men jag saknar ord...jag vill ha tillbaka 1½h av mitt liv som gick förlorat vem kan jag vända mig till?

Andersson

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 600-05
Haha såg den nu, bästa var ju ibörjan när ljudet och bilden inte är samma, gasar på som fan varvstopp nästan så ser man i filmen att han ligger i 50 det var bäst :D

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Haha såg den nu, bästa var ju ibörjan när ljudet och bilden inte är samma, gasar på som fan varvstopp nästan så ser man i filmen att han ligger i 50 det var bäst :D

eller när snubben säger till ungen med crossen

"De är ju ingen avstörning! man kan ju inte lyssna på radio!"

"aja grattis... men nu kör du hem raka vägen, eller så anmäler du dig till en MC klubb!"

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Ja detta måste vara det sämsta som någonsin producerats i sverige.
Dessutom en Wallander film som man ändå hade ett visst hopp om men det försvan direkt.
Satt och skämdes å regissörens vägnar i 1 1/2 timme...

Pinsam!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Till råga på allt så har de skrivit fel, det står att den är med på dvd-topplistan när de i själva verket menar dvd-flopplistan.
Oavsett hur mycket man än gillar hojar så kan man omöjligt gilla detta, och ingen riktig människa gillar väl Torque för den delen heller? Har själv inte sett mer än 5 minuter men det räckte för att konstatera att det var skit.

Till råga på allt så har de skrivit fel, det står att den är med på dvd-topplistan när de i själva verket menar dvd-flopplistan.
Oavsett hur mycket man än gillar hojar så kan man omöjligt gilla detta, och ingen riktig människa gillar väl Torque för den delen heller? Har själv inte sett mer än 5 minuter men det räckte för att konstatera att det var skit.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...