Kawasaki/Nils
Gammal nybörjare
Måndag 2006-04-24 9,25 Registrerar mig som kund. Bekräftas via mail.
Måndag 2006-04-24 9,29 Beställer mina varor och betalar med kort. Beställningen bekräftas via mail.
Tisdag 2006-04-26 Jag ringer och förhör mig om varan finns i lager. Svaret blir negativt men den ska komma in dagen därpå. Jag påtalar att jag är angelägen eftersom cykeln ska besiktigas i nästa vecka och jag vill testa den under helgen.
Onsdag 2006-04-26 18,44 Får ett SMS att varan inkommit.
Torsdag 2006-04-27 16,56 Får mail om att varan är skickad.
Fredag 2006-04-28 inget paket/brev. Helgen får bli utan test.
Jag vill inte hänga ut företaget och tilläggas bör att Webbshoppen är nystartad.
Min fråga till er är:
ska jag påtala för företaget att jag tycker leveransen kunde gått snabbare med tanke på mitt telefonsamtal och att det är lång helg.
Jag bor så att jag lätt kunnat ta mig in till butiken om jag vetat att brevet skulle skickas först på Fredagen eller sent Tordag. (Efter posten har tömt lådorna)
Jag är klart besviken……
Portot har jag redan betalt.
Måndag 2006-04-24 9,29 Beställer mina varor och betalar med kort. Beställningen bekräftas via mail.
Tisdag 2006-04-26 Jag ringer och förhör mig om varan finns i lager. Svaret blir negativt men den ska komma in dagen därpå. Jag påtalar att jag är angelägen eftersom cykeln ska besiktigas i nästa vecka och jag vill testa den under helgen.
Onsdag 2006-04-26 18,44 Får ett SMS att varan inkommit.
Torsdag 2006-04-27 16,56 Får mail om att varan är skickad.
Fredag 2006-04-28 inget paket/brev. Helgen får bli utan test.
Jag vill inte hänga ut företaget och tilläggas bör att Webbshoppen är nystartad.
Min fråga till er är:
ska jag påtala för företaget att jag tycker leveransen kunde gått snabbare med tanke på mitt telefonsamtal och att det är lång helg.
Jag bor så att jag lätt kunnat ta mig in till butiken om jag vetat att brevet skulle skickas först på Fredagen eller sent Tordag. (Efter posten har tömt lådorna)
Jag är klart besviken……
Portot har jag redan betalt.
Last edited: