Bikerbitch
Stolt mamma
Jag har iallafall sett Zeb_Machan och Eus hånglas lite.
Det bräcker att Britney och Madonna har snaskat tungor.
Bikerbitch skrev:Jag har iallafall sett Zeb_Machan och Eus hånglas lite.
Henken skrev:Vem är Britney?
Mig biter det inte på rent kommersiellt tror jag... för några månader sen råkade min antennsladd hamna i garderoben och jag har inte varit motiverad till att plocka fram den sen dess. Man pumpar hjärnan full med alldeles för mkt skit via den där dumburken, bättre med radio.Tinatjejen skrev:Har man missat mkt om man har missat det där alltså? njae...
Säga vad man vill, men de är duktiga på att manipulera media ich skriva skriva skriva om dem. Uppmärksamhet i media= sälja plattor ?
Tinatjejen skrev:Har man missat mkt om man har missat det där alltså? njae...
Säga vad man vill, men de är duktiga på att manipulera media ich skriva skriva skriva om dem. Uppmärksamhet i media= sälja plattor ?
Jag, Zeb & Eus har hånglat. Även jag, Zeb & nån brunhårig 15årig flicka från Örebro. DET slår det mesta.Bikerbitch skrev:Jag har iallafall sett Zeb_Machan och Eus hånglas lite.
Henken skrev:Jag har oxå hånglat med en brunhårig 15 årig flicka...även om det var ett par år sedan![]()
då e vi tvåkajlyl skrev:Jag är sååååå avundsjuk på m
Madonna
Emmi skrev:Jag, Zeb & Eus har hånglat. Även jag, Zeb & nån brunhårig 15årig flicka från Örebro. DET slår det mesta.![]()
berggren_martin skrev:Mig biter det inte på rent kommersiellt tror jag... för några månader sen råkade min antennsladd hamna i garderoben och jag har inte varit motiverad till att plocka fram den sen dess. Man pumpar hjärnan full med alldeles för mkt skit via den där dumburken, bättre med radio.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |