Oddjob
Bannad
vill ni ha adressen till 58:an?
jo det var jag som kom dit helt själv.. (med google
)
jo det var jag som kom dit helt själv.. (med google
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
kolla bokstäverna i munnen på gubben som uppstår om du vänder på bilden och roterar denNilsson_ skrev:fan sitter fast på 4:ankan inte någon ge mig en liten ledtråd?
Nilsson_ skrev:asså jag lyckas seriöst inte se att det står något i munnen men jag har hittat vad det ska vara men hur i helvete ser man bokstäverna?
#acke# skrev:Om du vrider och vänder lite på bilden så kommer du se att det finns en bild i bilden. Enklast är om du bara väljer att spara bilden. Därefter duger windows inbyggda visningsprogram vilket tillåter dig att rotera och ZOOMA...
red_ninja skrev:och vad blir 5:an nu då, ser att det finns bokstäver under " mirror" smell nåt men inte vad det står, help needed
Absinthe skrev:Joo men ge mig gärna svaret på 5an så jag kan komma till 8an![]()
#acke# skrev:ok, svaret finns dock i princip redan tidigare i denna tråden men ... here goes...
Ta bara de översta bokstäverna inom "avgränsningen" och lägg samman dem (ODWNWDRASIPLAR). Lek lite med dem så kommer du få dem att bilda ett ord som tar dig vidare.![]()
Absinthe skrev:Joo men ge mig gärna svaret på 5an så jag kan komma till 8an
edit: downwardspiral
Absinthe skrev:Ja just.. 6an va fan lika svårt efter man kommer till "trains".. testade skriva "electricity" .. kom de.. what is electricity?
http://gamershood.com/forum/archive/index.php/t-171.html
Man ska svara med en hel mening...red_ninja skrev:fan ja har provat allt, powersource, energy, electricfields, acdc, tension, voltage, mm NU FÅR NÅGON TALA OM VAD DET ÄR INNAN JAG ******** EN VÄRDETRANSPORT
electricityis...red_ninja skrev:fan ja har provat allt, powersource, energy, electricfields, acdc, tension, voltage, mm NU FÅR NÅGON TALA OM VAD DET ÄR INNAN JAG ******** EN VÄRDETRANSPORT
-Rosen- skrev:electricityis...
red_ninja skrev:ok done, men nästa nivå är ju inte superlätt den heller, 6(66)??????????
beast o nåt mer..... jag måste fan vara retarded!!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |