Stulet citat
"If you want to walk around the streets looking for imaginary creatures, why not take acid like normal people?"
Kunde inte hålla med mer!
Stulet citat
"If you want to walk around the streets looking for imaginary creatures, why not take acid like normal people?"
Ryktet säger att PippiT är det största Pokemongot av alla!
Uppväxten tror jag är irrelevant.Då jag är uppvuxen med datorspel (typ började med Vic-20 på 80 talet) så har jag testat det. Jag kan förstå de som blir helt betagna men ta över min vardag kommer det inte göra. Mer om man är ute på lunchpromenad själv och istället för att kolla facebook så kollar man om det finns nåt gosedjur runt hörnet.
Carmageddon vore fränt!Väntar på att Mario Kart går att ladda på min Garmin
Ja jag har skapat ett nytt spel. Hur många Pokémongos kan man köra över på
1. En dag
2. En vecka
3. En månad
Överkurs, försök att slå det på en timme.
Carmageddon vore fränt!
Jag spelar, 35år, bor inte i en källare, socialt kompetent och rör mig en hel del ute i världen både till jobb och fritid.
Är dock nerd..
Förstår inte vad misstycket kommer ifrån. Fast och andra sidan så har gamla oförstående stofiler alltid gnällt på "populärkultur"? när ni var unga och med i gemet så var väl TVn hackkycklingen ?
Alex Schulman har faktiskt en poäng här...
http://www.expressen.se/kronikorer/alex-schulman/kommunerna-borde-ga-in-och-krishantera/
Skickat från min SM-T813 via Tapatalk
Sen finns det ju människor som behöver öva på sociala koder allmänna do's and don't's i trafiken men det ger sig nog iom att media rapporterar om dom största puckona så
Fungerar det (förhoppningsvis) som en väckarklocka.
Sent from my computer using the internet
Hur är det någon som helst skillnad mot alla Facebook/Twitter/Snapchat/YikYak/etc etc zombies ute på gatorna? Nog för att jag tycker Pokemon Go är skit men det är ju noll skillnad mot alla fåntrattar med snoken djupt i sin lur redan av andra anledningar.
Det är ett spel, då är det genast mycket hemskare och ska moralpanikas om det.
Facebooktwittrare brukar hålla till på trotoarerna, för dom behöver inte jaga runt som idioter.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/pokemonspelare-forlorade-korkortet/
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |