- Pondus är jäkligt kul, o 91:an är bästa gubbläsning...som jag idkar till lördagsfrukosten t.ex.Det finns gott om Kalle Anka-pocketar i en bokhylla, och det finns en hel del Lucky Luke-album kvar i mitt gamla rum. Men nu läser jag mest Pondus och 91:an-tidningar. Och Sture Stelben så klart!
- Buster slutade man ju läsa i 14-årsåldern ; )Buster, alla dagar i veckan.
Avvikelse från ämnet är en stor och viktig del av SportHoj!Alltså, här råder ju fullständig anarki nu. Det gäller seriealbum man läser även som vuxen.
Att hålla sig till ämnet känns vuxet...Alltså, här råder ju fullständig anarki nu. Det gäller seriealbum man läser även som vuxen.
- Buster slutade man ju läsa i 14-årsåldern ; )
- Jag har alltid undrat vad för slags prepp SuperMac gick på...Jo, men jag brukar rycka fram ett nummer då och då (typ vart femte år), när jag har ett ärende på vinden i närheten av kartongen med gamla Bustertidningar...
Super Mac, Bullen och Skid Solo är lika coola än idag och det är uppenbart att Buster själv tecknades i en annan tid, när ungar lekte utomhus och deras mamma var hemmafru...
ja dom kommer jag ihåg, helvete när katten åt upp all hashenNågon som läste The Fabulous Freak Brothers?
Min favorit där är Fat Freddy´s Cat!
- Hm..jag saknar någon Gaston. Men du ska väl förstås snålhålla på alla dina?Jag har kompletta samlingar av sånt jag läste som barn och i ungdomen. En del funkar fint som vuxen och med andra bottnar, medan en del är mest för sakens skull att kunna uppfylla drömmen från barndomsåren att ha alltihop...
Tintin, inkl Sovjet och Alfakonsten
Joe Bar, de tre svenska utgåvorna
Tom Puss, samtliga album + serietidningar och det gula albumet som kom ut tidigare
Johan och Pellevin, samtliga
Smurfarna, även med de som kom på 90-talet och var långt från ursprunget
Spirou - där har jag inte hunnit få tag i allt...
Starke Staffan, alla sju album
Gaston, alla utgivna i samlingsutgåva som kostade en slant
Kanske nåt jag glömt...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|