Är du snygg?...

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Bikerbitch skrev:
Hursomhelst, lite positva kommentarer/komplimanger mår alla bra utav!
:rock

Right back at you! Du är snygg du med har jag sett minsann. :)
Dessutom borde du byta nick till Bikerbabe. Fast jag kanske bara inte ser den bitchiga sidan? ;)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Masonit; Kan ju vara så! Det liknar det man sa på dagis, när man själv beklagade sig över att ens teckning var så ful för att man ville att andra skulle säga motsatsen.. En del vill hela tiden ha bekräftelse på saker.. och en del killar är så oehört lätta o sätta i fällan så man kiknar av skratt.. :näsblod

Flamma77; Hojslyna är väl fint ;) Tack stumpan, du är go du!Bikerbitchbabe annars :rock

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
{563777B2-962C-473C-ACED-EF89F2C2A13D}.jpg

jag är full iallfall.. :fyllisar

Spangstar

2007: Sämsta MC-året på länge!
Gick med
28 Mar 2004
Hoj
Suzuki SV650S -03
Masonit skrev:
Många av de "snygga" tränar. Träningsmänniskor blir i stort sätt ALDRIG nöjda.

\Masonit

Många av de som tränar styrketräning ser det ju som en sport och då är det ju klart att man inte blir nöjd vid en viss nivå. Har du hört någon golfare som sagt: "Jag har 20 i handikapp och känner inget behov att att sänka det"...

Sen att många som tränar kanske månar lite väl mkt om annat än "bara" kroppen när det gäller utseendet är en annan femma.

Just det, till ämnet: Jag är nog ganska nöjd...

Bosse

Bosse
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
FJ1100 + FJ1200
Jantelagar

mr_rockster skrev:
I sverige råder ju som alla vet den såkallade jantelagen. Man får inte sticka ut och så etc. etc. På så sätt tycker JAG sverige är ett skitland.

Får man berömma sig själv? Knappast. Då är man uppblåst etc. men om vi bortser från allt detta nu så undrar jag:

Är du snygg?

Ser du alltså dig själv som snygg? Eller som ful? VARFÖR ser du dig själv så i så fall? Försöker du förbättra ditt utseende och isåfall hur?

Hur mycket är okej att förbättra sitt utseende utan att det är fel? Är det okej för tjejer att sminka sig? Att förstora tuttar och läppar? Att fettsuga sig? Operera om sitt ansikte? Färga håret? Push-Up BH med inlägg?

Hur mycket är det okej för killar att ändra sig? Färga håret börjar ju bli accepterat, men sminka sig? Lägga in frallor under huden för att få jättestora muskler? Vart går gränsen?

Lite nyfiken ;)

- Johan

Mycke tal om utseende holler med om jantelagar jag är själv inblandad flänger runt på en GSX-R-750-SP och tycker att livet är stenkul, alla mina kompisar kör custom tråkigt tråkigt Bosse 55 År

Bosse

Bosse
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
FJ1100 + FJ1200
Jantelagar och fördomar

Bosse skrev:
Mycke tal om utseende holler med om jantelagar jag är själv inblandad flänger runt på en GSX-R-750-SP och tycker att livet är stenkul, alla mina kompisar kör custom tråkigt tråkigt hur mycke tål ni själva ni ungdommar när det gäller fördomar finns det någon utan ?bor i Norrköping kör på svistabanan i Linköping i bland där jag också fotar tävlingar finns det några andra "gubbar eller gummor" som har samma erfarenheter som jag Bosse 55 år i sommar

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Jag tycker jag är ful som stryk, har alltid varit det och kommer fortsätta vara det i mina egna ögon :)
...vad andra tycker om mig har jag lite svårt att förhålla mig till...

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Vi hade en omröschtning på min parkbänk hick,vi kom fram till att hick jag va fullast av oss,men schnygg?näääää hick. p.s flamma 77 e en liten kischemisch,mjau d.s :D

Bifogat

• pajashästen.JPG
    pajashästen.JPG
    50.6 KB · Visningar: 172

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Senaste kommentaren om mitt utseende fick jag i helgen av min farmor när hon såg att jag hade rakat skallen "Du ser ju ut som en straffånge".
Men jag är nöjd.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
jag skulle vilja påstå att jag är hyffsat ful men jag har alltid kunnat hävda mig ändå. Har aldrig haft problem med att få snygga tjejer så jag bryr mig inte ett dugg om mitt utseende, jag behöver det tydligen inte :) Men det vore kul att känna hur det känns att vara en sån som alla tjejer vänder sig om på gatan och dreglar efter.....

Henken

Guest
Robban W skrev:
Senaste kommentaren om mitt utseende fick jag i helgen av min farmor när hon såg att jag hade rakat skallen "Du ser ju ut som en straffånge".
Men jag är nöjd.

Haha. Den har man fått höra nån gång ja...Men skönt är det när det blåser iaf. Friska fläktar.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Jag snygg? Hmmmm.

Ibland, när jag har"fixat till mig" inför utgång så kan jag ärligt gilla vad jag ser i spegeln andra dagar när själförtroendet inte är på topp så är det helt andra känslor som dyker upp när jag kikar på den där typen som stirrar tillbaka på mig från landet tvärtom(spegelbilden).

Jag har även mejkat mig lite ibland, kajal. Varför skulle det vara fel att använda smink om man e kille?

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Freppa skrev:
Jag är skitsnygg.
Per är Skitsnygg.
Här är vi skitsnygga tillsammans.

(ps. Mattias är också skitsnygg.)

Vem det nu är som sitter till höger ser ut som en lite mindre variant an Henry Rollins tycker jag. :D

heigo

Dåre
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
En blå..
Dee_cati skrev:
jag skulle vilja påstå att jag är hyffsat ful men jag har alltid kunnat hävda mig ändå. Har aldrig haft problem med att få snygga tjejer så jag bryr mig inte ett dugg om mitt utseende, jag behöver det tydligen inte :) Men det vore kul att känna hur det känns att vara en sån som alla tjejer vänder sig om på gatan och dreglar efter.....

Det är bara kul i början, men sen tröttnar man på alla brudar som ser en som ett sexobjekt :tungan

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Jag är jag inte snyggast, men bra jävla nära :D *Notera bälgen som sticker ut*

Bifogat

• Pimpling på Smälingen Långfre -04 (11) (Small).jpg
    Pimpling på Smälingen Långfre -04 (11) (Small).jpg
    61.9 KB · Visningar: 224

MikkE

Guest
"Jag är snygg och jag duger precis som jag är, passar inte det kan man dra!"

MikkE

Guest
ni ser ju hur jävla snygg ja eee!!!
aaa!! jag älskar mig sjäääälv!!! MUMMA MICKE ska jag heta nu!!!

ps. nu utan briller också :)

Bifogat

• CIMG2285.jpg
    CIMG2285.jpg
    20.9 KB · Visningar: 83
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...