Är folk verkligen såhär verklighetsfrånvarande...

de värsta är väl ändå wannabe stureplanbrats...
ungdomar som inte ens är i närheten av det där livet men klär sig o beter sig som "dom" :näsblod :tungan

:D Jeffla stockhölmare. Only on the Swedish baksida så att säga.

Bränt barn skyr elden, kollektivt spöstraff anbefalles!

Lika dumt som "skinheads".
Ingen verklighetsförankring.

Men exakt vad är kvinnors funktion i samhället, om vi män nu inte ska förakta dom och samtidigt tråna efter deras kroppar? För så jävla smarta och starka är dom ju inte.

Idiotiskt gjort, men aftonbladet var såklart inte sena med att göra en hönsfarm av en fjäder.

Du menar tocken däringa arbetarungar med kängor som fanns i brittanien under 60-talet?

Njaaa, tänkte mer på moderna skindeads med extremt högervridna åsikter och fula röda flaggor med kryss på....
Såg en dokumentär om dom på tv igår...blir så förbannad...tillåts demonstrera t.o.m :huvet

Det måste defenitivt fattas nån vital del i dom :confused:
Man kan nog lugnt påstå att dom inte har alla sladdarna i väggen...

Kan ingen bara spöa upp dom här jävla snorisarna ordentligt så att dom vet att dom lever. :fatta!

Men det värsta är väl att dom har fått knulla så mycket tack vare sina (pappors) feta plånböcker, att dom TROR att ALLA brudar låter sig imponeras av pengar. Och att någon skulle säga NEJ, finns inte ens i deras bortskämda egohjärnor. :rolleyes:

//M

Dom VET nog tyvärr av erfarenhet att de kan spela på just det. Tjejer söker sig till svin, går förbi och kliver över alla reko killar för att nå fram till sitt sliskiga psykfall hon tror hon ska kunna göra husvagnskille av. Efter åtaliga armbåga förstår hon fortfarande inte vad som är fel och vi reko killar få givmilt smaka på att svinstämpeln hon lägger på dessa as. De är ju de enda killar hon känner till...

Mitt tålamod med tjejer är slut.

(inte att föväxla med att Jag tycker dessa stureplansvåldtäktsmän ska ha hårda slag mot mjukdelarna och sedan plockas bort från samhället på lång tid+ att samhället ska se över lagar och rutiner kring våldtäkter då alla våldtäktsmän verkar gå fria och ingen tjej ens ser någon anledning till att anmäla)

Men exakt vad är kvinnors funktion i samhället, om vi män nu inte ska förakta dom och samtidigt tråna efter deras kroppar? För så jävla smarta och starka är dom ju inte.

JAAAAAaaaaaaa!

Last edited:
Den som är verklighetsfrånvarande är trådskaparen som tror på aftonbladets pajasartiklar. Nog för att det finns idioter på Stureplan, men det är ju uppenbart att det rör sig om ett (smaklöst) skämt.

Vet du inte ens det??
Så här gick det till när vi skapades:

Gud skapade en liten gubbe som sin egen avbild. Han var trött och sliten efter en hård dags arbete så han tog en liten promenad i sitt Eden för att fundera ut sitt nästa drag i Skapelsedetaljen.
När han går där på vägen så möter han den sluge Satan, som intresserat frågar hur Skapelsen framskrider. Gud berättar stolt om sin lilla gubbe som han kallar Adam och visar upp honom för Satan.
Satan föreslår att dom ska fira framgången och tar fram en flaska rom för att höja stämningen. Självklart får Gud dom starka drinkarna och somnar rätt snabbt. Då skrider Satan till verket. För att se till att Adam inte ska få den underbara framtid han förtjänar så skapas nu kvinnan för att fresta och vilseleda, en skapelse som Adam helt enkelt inte kan motstå men heller aldrig kommer att förstå sig på.
På morgonen när Gud vaknar med en mördande baksmälla berömmer Satan honom för den nya skapelsen Eva och övertygande låter Gud tro att även hon är hans skapelse.

Nja, jag har hört att Adam bad gud om en jämlike som kunde stötta och hjälpa honom i nöd och lust.
En kamrat att leva och dela sina tankar med.

"Visst." Sade Gud.
"Men det kostar dig ena armen, ena benet, ena ögat och höger pungkula."

Adam funderade en stund, sedan frågade han:
"Vad får man för ett revben?"

:skrattaåt

Så sant så sant.

Dom VET nog tyvärr av erfarenhet att de kan spela på just det. Tjejer söker sig till svin, går förbi och kliver över alla reko killar för att nå fram till sitt sliskiga psykfall hon tror hon ska kunna göra husvagnskille av. Efter åtaliga armbåga förstår hon fortfarande inte vad som är fel och vi reko killar få givmilt smaka på att svinstämpeln hon lägger på dessa as. De är ju de enda killar hon känner till...
Tyvärr har du inihelvete rätt!
En polare gjorde ett experiment, han reggade sig på spraydate med två olika konton. Den ena var perfekt, en svärmorsdröm som var utbildad, tjänade bra, gentleman ut i fingerspetsarna, snäll å go. Den andra var kåkfarare, rå och kanske inte så trevlig som man borde vara... Gissa vem alla brudar föll för? Ingen tittade ens åt den bra killen! :skrämd

Å jag har flickvän, vad säger det om mig? :va :hihi

Jag rekommenderar att läsa Jan Guillous Tjuvarnas marknad, den handlar just om det här!
Kill one, and you're a murderer.
Kill many, and you're a a conquerer.
Kill them all, and you're god!

Den här killen har gjort en rätt passande låt: http://www.geocities.com/capitolhill/lobby/8982/blom.htm
Å jag kan stolt säga att jag har den skivan! :fakta :D

Osmakligt!

Huruvida det verkligen är ett skämt eller inte man man ju tvista om.
Personligen är jag lite tveksam till om det bara är ett skämt med tanke på den EXTREMT dåliga bortförklaringen. (Det var bara ett internt skämt om hagaparken)
Oavsett vilket så bidrar det ju till en trivialisering av just våldtäkter och synen på kvinnor som inget annat än ett hål att stoppa kuken i. Jag tycker att det är fruktansvärt osmakligt om jag ska vara ärlig.:mad:
Vissa saker kanske man kan ha den goda smaken att avstå ifrån.

Tyvärr har du inihelvete rätt!
En polare gjorde ett experiment, han reggade sig på spraydate med två olika konton. Den ena var perfekt, en svärmorsdröm som var utbildad, tjänade bra, gentleman ut i fingerspetsarna, snäll å go. Den andra var kåkfarare, rå och kanske inte så trevlig som man borde vara... Gissa vem alla brudar föll för? Ingen tittade ens åt den bra killen! :skrämd

Ballt expreriment! :tummenupp Det blir LixÅm slutdiskuterat efter det. Jag vet ju själv när jag haft mina dåliga perioder och bara skitit i allt och alla. Då har man en liten trogen skock förälskade tjejer efter en bara för att man ville ha sig ett fredagsnupp. När man sen ryckt upp sig, börjat träna, tagit tag i sitt liv, sin ekonomi, borstat tänderna, ja då står man där själv och spelar med pexen. Inte en jevvla tjej bryr sig om en.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back