Vantskruv
Övning ger färdighet
Såklart med den jäkla soffan som sitter på! Det ska kännas att man kör, kittlar dödskönt i rumpan!
I pungen menar du väl!
Såklart med den jäkla soffan som sitter på! Det ska kännas att man kör, kittlar dödskönt i rumpan!
I pungen menar du väl!
Såklart med den jäkla soffan som sitter på! Det ska kännas att man kör, kittlar dödskönt i rumpan!
Visst tyckte man att den vibrerade en del de första gångerna man var ute och gasade, bytte från XT660X Men det tar inte långa stunden innan man vänjer sig. Inget jag tänker nämnvärt på nuförtiden.
Och vem tänkte köpa KTM för hållbarheten och de långa serviceintervallernas skull?
Seriöst är jag skadad lr är det bara jag som inte störs det minsta/tkr inte dom vibrerar i närheten av vad folk säger.
Jag hade en 625a 04a (nerdrevad) förra året o åkte turer på ca 30 mil med kanske 1 fikastopp i realativt högt tempo 100-170.
Jag hade inte det minsta problem med vibrationer lr hård sadel/dålig komfort.
Hade utan problem kunnat köra det dubbla utan att tycka vibrationerna skulle vara nämnvärt jobbiga.
För att sedan dagen efter köra lika mkt igen utan att tycka det vart spec. jobbigt.
Det överlägset jobbigaste enligt mig är fartvinden.
Så jag blir alltid lika chockad när jag läser om folk som tkr det vibrerar så händer domnar bort lr så hård sadel så dom får träningsverk i dagar i rumpan efteråt etc etc etc.
Fast iofs jag är 19 o inte 40-50....
Körde en duke häromdan och det var en jävla skillnad mot min.. Trodde fötterna skulle vibrera sönder, men det är nog en vanesak.
Risken kanske är att man bli steril av alla vibrationer efter ett tag. Det verkar som om Kåt'ä'lem är till för dom väldigt potenta, man blir nästan steril bara genom att köra dom.
Hummm det där kan man ju fundera över faktsikt.
Någon som köpt en KTM 660 eller 625 och sen lykast få en unge? Bara undrar
*GAH*
samma här, har i ca ett års tid varit inställd på 660/625/640, men nu känns det nästan säkrast att vara "mesig" och plocka hem en säker (Yamaha) XT 660 X istället...
Lite OT kanske, men jag måste fråga.
Vibrerar 625 och 660 lika mycket som 640? Jag prövade en hoj med LC4 motorn och den vibrerade grymt mycket.
Körde en duke häromdan och det var en jävla skillnad mot min.. Trodde fötterna skulle vibrera sönder, men det är nog en vanesak.
Vems skulle felet vara då menar du?Jag är inte helt nöjd när vevlagret på den "skottsäkra" LC4:an går ner sig efter 650 mil iallafall....Om en LC4-motor är i renoveringsbehov efter 600mil så beror det ju inte på hojen iaf...
Hummm det där kan man ju fundera över faktsikt.
Någon som köpt en KTM 660 eller 625 och sen lykast få en unge? Bara undrar
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |