Öh?Padde skrev:Hällre en Gas Gas än en WR hur mycket moppefucko varning det är på den. Gas Gas äger.
Annars kan man ju testa att läsa vad jag skriver, funkar fint det med...125zor skrev:hehe jag uppfatatde det som du tyckte gasgas var MF racing
NSR_Martin skrev:Annars kan man ju testa att läsa vad jag skriver, funkar fint det med...
Jag skrev att Gasgas va motsvarigheten, alltså, samma typ av hoj men med tvåtaktsmotor, en RS är en helt annan hoj.
Gasgas är riktigt grymma som motarder
Vill med ha motardkit till min husky
Visst, men så otydligt va det inte, kan inte förstå hur ni fick det till att jag tyckte gasgas är för moppefuckon.Padde skrev:Skulle nog mer tips dig att skriva tydligare, Nog inte bara jag som också uppfattade det så mer än 125zor.
Kanske borde ha varitNSR_Martin skrev:Eller en begagnad gasgas, som mer är motsvarigheten till "MoppeFucko racing" (heder åt solitude som kom på vad namnet betydde... )
NSR_Martin skrev:Eller en begagnad gasgas, som mer är tvåtaktsmotsvarigheten till "MoppeFucko racing WSM 125" (heder åt solitude som kom på vad namnet betydde... )
NSR_Martin skrev:Eller en begagnad gasgas, som mer är motsvarigheten till "MoppeFucko racing" (heder åt solitude som kom på vad namnet betydde... )
NSR_Martin skrev:Eller en begagnad gasgas, som mer är motsvarigheten till "MoppeFucko racing" (heder åt solitude som kom på vad namnet betydde... )
draccatryck skrev:Alla som har CH här på sporthoj kan väl skriva några rader om vad era toppar osv.. Min toppar ju ungefär 90km/h Det är ju riktigt uselt till och med för en 4 taktare.
MVH Benny
Svanen skrev:MOTSVARIGHETEN betyder att den är det motsatta, alltså absolut inte Moppefucko!
God_Of_Aprilia skrev:Nae, motsvarigheten betyder att det är lika.
Jag citerar Svenska Akademiens ordbok: "BETYDELSE: i konkretare anv.: föremål, ord, händelse, förhållande o. d. som motsvarar ett annat foremål osv."
"ex. Ordet åkdon och dess franska motsvarighet ekipage"
ekipage är franska ordet för åkdon, (för er som inte förstod av ovannämnda citat) alltså att det är samma sak.
Jag citerar Svenska Akademiens ordbok: "BETYDELSE: i konkretare anv.: föremål, ord, händelse, förhållande o. d. som motsvarar ett annat foremål osv."
ekipage är franska ordet för åkdon, (för er som inte förstod av ovannämnda citat) alltså att det är samma sak.
Svanen skrev:Ofan.. Det visste inte jag, men nu vet jag så nu kan jag äga alla som inte vet
Svanen skrev:Det där är en Husqvarna, ingen CH Racing!!
BTW, visst sitter det en Yamaha 4taktsmotor i CHn?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|